Atzīšanas vēlmju komunikācija Youtube vlogos
Author
Antonova, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās sociālajiem medijiem jauniešu dzīvē ir neatņemama loma. Vecuma posmā, kad viena no pamatvajadzībām pašapzināšanās norisē ir atzīšana no citiem, Youtube un šobrīd gan ārzemēs, gan Latvijā aktuālā vlogošana var kalpot par vienu no veidiem, kā to iegūt ļoti plašā un personību ietekmējošā veidā. Bakalaura darba „Atzīšanas vēlmju komunikācija Youtube vlogos” galvenā pētāmā problēma ir vlogošanas ietekme un nozīme pusaudža attīstības un pašapzināšanās procesā. Darbā tiek pētīts, kā pusaudžu vlogeru komunikācija ar auditoriju apmierina vēlmi pēc atzīšanas, balstoties uz Aksela Honneta u.c. teorētisko pamatojumu. Ar kontentanalīzes un interviju palīdzību secināts, ka komunikācija ar saviem skatītājiem vlogu veidotājiem sniedz nepieciešamo atzīšanu, kas ietekmē personības un identitātes veidošanos. Social media nowadays have an integral part in the lives of young people. In the age stage when one of the basic needs in the process of self-awareness is recognition from others, Youtube and currently very popular vlogging can be one of the very wide and personality influential ways how to gain it. The main research problem of the work „Communication of recognition for desire on Youtube vlogs” is an influence of vlogging in a development of teenagers and process of self-awareness. In this research, based on theoretical framework, the author is exploring how the communication between vloggers and their audience fulfill the desire for recognition. Using content analysis and interviews the author has concluded that communication with their audience provides creators of vlogs with a necessary recognition that affects the formation of personality and identity.