Otrā Pasaules Kara propaganda multiplikācijas filmās: "Walt Disney" satura analīze
Author
Kviesis, Nauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir “Otrā Pasaules Kara propaganda multiplikācijas filmās: “Walt Disney” satura analīze”. Pētījuma mērķis ir analizēt “Walt Disney” multiplikācijas filmas saturu un noskaidrot bērnu attieksmi pret šīm filmām. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts propagandas jēdziens, tās raksturojums, mērķauditorija un tās izvēle, ticēšanas koncepts un formas, TV propaganda, pārliecināšanas metode, cilvēka raksturīpašību normas, varas koncepts, “Walt Disney” propaganda un pirmā propagandiskā multiplikācijas filma. Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā tiek apskatīta kontentanalīzes definīcija un raksturojums, kategorizācija, metodes risinājumi, fokusgrupas diskusijas pētījums un semiotikas analīze. Darba empīriskajā daļā tiek izmantotas divas pētniecības metodes – semiotiskā satura analīze un fokusgrupas diskusija. The title of the bachelor’s thesis is “Propaganda of World War 2 cartoons: “Walt Disney” content analysis”. The scope of this research is to analyse the content of “Walt Disney” cartoons and to examine childrens attitude towards these cartoons. This bachelor thesis consists of three parts. In the theoretical framework of the thesis are propaganda definition and charecteristics, target audience, believing concept and forms, TV propaganda, persuasion method, humans charecteristic norms, power concept, “Walt Disney” propaganda and its first propagandic cartoon. In the methodological part of the work there are contentanalysis definition and charecteristics, categorization, method solutions, focusgroup discussion research and semiotic analysis. In the empirical part of the work were used two methods of an examination – semiotics content research and focusgroup discussion.