Sporta mārketings: Latvijas Basketbola līgas komandu "Valmiera/ORDO" un BK "Ventspils" piemērs
Author
Apine, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Sporta mārketings: Latvijas Basketbola līgas komandu "Valmiera/ORDO" un BK "Ventspils" piemērs". Darba mērķis ir gūt lielāku ieskatu sporta mārketinga veidošanā konkrētos basketbola klubos – BK "Ventspils" un "Valmiera/ORDO". Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorijas daļa pamatā sastāv no mārketinga, sporta mārketinga un komunikācijas, kā arī sponsoriem un to lomu sporta mārketingā. Pētījuma daļā ir izmantotas trīs pētnieciskās metodes – aptaujas anketa, daļēji strukturētā intervija un novērojums. Bakalaura darba pētījuma rezultāti norāda uz to, ka mārketinga aktivitātēs abos basketbola klubos ir gana līdzīgas un tām ir liela nozīme ikvienā klubā. Lielākoties basketbola kluba piesaisti veicina konkrētās komandas notikumu līmenis. The theme of the bachelor is "Sports marketing: Example of the Latvian basketball league teams "Valmiera/ORDO" and BK "Ventspils"". The aim of the bachelor is to gain more insight into possible in certain sports marketing of basketball clubs – BK "Ventspils" and "Valmiera/ORDO". The bachelor consists of theoretical, methodology and empirical parts. Based on the theories of consists of marketing, sports marketing and communication, as well as their role in the sports marketing and sponsorship. In the bachelor two research methods are used – survey, partially structured interview and observation. The bachelor degree study results indicate that marketing activities are similar in both basketball clubs and and they have a big role in the basketball club. Most of the basketball club to promote specific command event level.