• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas Basketbola līgas komandu komunikācija sociālajā medijā "Twitter" 2017. gada janvārī - aprīlī

Thumbnail
Открыть
309-59614-Kreslins_Martins.Janis_mk14033.pdf (1.481Mb)
Автор
Krēsliņš, Mārtiņš Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs „Latvijas Basketbola līgas komandu komunikācija sociālajā medijā "Twitter" 2017. gada janvārī - aprīlī” ietver deviņu Latvijas Basketbola līgas komandu komunikācijas sociālajā medijā “Twitter” analīzi. Darba teorētiskajā daļā apskatīts materiāls par sociālajiem medijiem, sporta mārketingu un zīmolu. Izmantojot intervijas, apkopota informācija par Latvijas Basketbola līgas komandu sociālā medija “Twitter” kontu pārvaldītāju viedokli par “Twitter” nozīmi komandas mārketinga komunikācijā, ar kvantitatīvo kontentanalīzi tika apkopota informācija par ierakstu skaitu, publicēto saturu, tāpat ar anketēšanu noskaidrots komandu profilu sekotāju viedoklis par to komunikāciju sociālajā medijā “Twitter’.
 
Bachelor’s thesis „Latvian Basketball league team's communication in social media "Twitter" in January - April, 2017” includes analysis of nine Latvian Basketball league team’s communication in social media “Twitter”. In theoretical part there is material about social media, sports marketing and brand. With using interviews, information about Latvian Basketball league team’s social media managers opinion about the importance in team’s marketing communication and future of “Twitter” was obtained, with quantitative content analysis information about the number of records and published content was received, also, with surveying information about team’s accounts followers opinion about its communication in social media “Twitter”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36967
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV