Darba kultūras pilnveidošana 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Putāne, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Pirmsskolas vecuma bērns tiek audzināts darbā, un darba procesā viņš apgūst zināmu darba kultūru. Ikdienas steigā un aizņemtībā pieaugušie bieži vien apzināti necenšas bērniem mācīt zināmu darba kultūru, kas rādītu piemēru, kā ir jāatstāj vide aiz sevis, kad esi pabeidzis darboties tajā. Pētījuma problēma ir darba kultūras nepietiekama veicināšana ikdienā 6-7 gadus veciem bērniem. Veiktā pētījuma mērķis ir apzināt un sekmēt 6-7 gadus vecu bērnu darba kultūras veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma procesā tik meklēta atbilde uz jautājumu “kā sekmējama darba kultūras pilnveidošana 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē?”. Darba rezultātā ir izstrādāti priekšlikumi ieteikumu formā gan vecākiem, gan pirmsskolas pedagogiem, kā sekmīgāk veicināt 6-7 gadus vecu bērnu darba kultūras pilnveidošanu un attīstīšanu. Pre-school child is brought up at work and in the process, he acquired a certain work culture. Adults in daily rush and busy often deliberately does not try to teach children some work cultures that set the example, how must leave the environment behind when you are finished working in it. The research problem is the daily lack of work culture promotion to 6-7-year-old children. Aim of the study is to identify and promote the 6-7-year-old children working culture in the pre-school education. In the research process is searched answer to question "how to promote the development of work culture improvement of 6-7-year-old children of pre-school education?". Result of the work has developed proposals in the form of recommendations for both parents and preschool teachers, how better to encourage 6-7-year-old children's work culture improvement and development. Keywords: working culture, 6-7 years old children, pre-school institution, learning program