Pasākumu analīzes un sociālo tīklu tēmu agregācijas vietnes "Place2go.lv" attīstības un modernizācijas projekts
Autor
Staškevičs, Vladislavs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Digitālo tehnoloģiju attīstības laikā ikvienam pieejams aizvien lielāks datu apjoms. Bet ir grūtības atrast nepieciešamo informāciju par pasākumiem apkopotā veidā vienā vietā. Kā arī lielu datu apjomu pieejamība par patērētājiem dod iespēju veikt biznesa tirgus analīzi un pieņemt pamatotus lēmumus mārketinga un citās jomās. Šīs iespējas un problēmas risina projekts Place2Go. Darba mērķis ir uz Place2Go tīmekļa vietnes, tās konkurentu un biznesa analītikas iespēju analīzes pamata izstrādāt pasākumu analīzes un agregācijas platformas Place2go modernizācijas un attīstības projektu. Rezultāti parādīja, ka projektam ir liels attīstības potenciāls pasākumu informācijas apkopošanas un biznesa analītikas jomā, kas saistīts ar e-mārketinga pasākumu ieviešanu, tīmekļa vietnes funkciju optimizēšanu un jaunāko IT prakšu pielietošanu izstrādē. Due to development of the digital technology, growing amounts of data are available to everyone. But there are difficulties to find full information about upcoming events in one place. As well as the availability of large amount of data about consumers enables to extract information for market analytics to make right business decisions. The project Place2Go solves these opportunities and problems. The objective of the Thesis is to develop modernization and development project for events analysis and aggregation platform Place2Go, what is based on the analysis of Place2Go, its competitors and business analytics capabilities. The results showed that the project has great development potential in events information collection and business intelligence field, related to e-marketing, website optimization and the latest IT practices application.