• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uz bērnu auditoriju vērsta aktuāla mārketinga komunikācijas ekosistēma.

Thumbnail
View/Open
303-58072-Haritonova_Julija_jh10006.pdf (2.318Mb)
Author
Haritonova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba Uz bērnu auditoriju vērsta aktuāla mārketinga komunikācijas ekosistēma mērķis ir izpētīt uz bērnu auditoriju vērstas mārketinga komunikācijas būtību un īpatnības, analizēt patērētāju rotaļlietu pirkšanas lēmuma pieņemšanas ceļu un noteikt bērnu lomu tajā, kā arī pamatojoties uz to uzbūvēt aktuālu uz bērnu auditoriju vērstas mārketinga komunikācijas ekosistēmu. Darbs sastāv no trim nodaļām – teorētiskās, analītiskās un empīriskas. Pirmā izvirzīta hipotēze tiek noraidīta. Neskatoties uz digitālo mediju popularitātes pieaugumu, televīzija saglabā līdera pozīcijas bērnu auditorijas sasniegšanā un ir visizmantotākais medijs bērnu auditorijas vidū gan kopumā, gan arī katrā no bērnu vecuma grupām atsevišķi, to skaitā 3-4, 5-7, 8-11 un 12-15 gadu vecu bērnu vidū. Otrā hipotēze tiek daļēji pieradīta. Starp bērnu vecumu un viņu ietekmi uz rotaļlietu pirkšanas lēmuma pieņemšanu nav tieši proporcionālas likumsakarības, bet 5-7 un 8-12 gadu vecu bērnu vecāku vidū pirkšanas lēmuma pieņemšana lielākā mēra ir atkarīga no bērna viedokļa nekā 3-4 gadu vecu bērnu vecāku vidū. Darba apjoms ir 101 lpp. Darbā ir iekļauti 28 attēli, 9 tabulas un 3 pielikumi. Izmantoto avotu skaits ir 59. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, bērnu auditorija, tradicionālo rotaļlietu nozare, mediju kanāli, komunikācijas ekosistēma.
 
The aim of master’s thesis Relevant Ecosystem of Marketing Communication to Children is to study an essence and peculiarities of marketing communication to children, analyze consumer decision making journey and define children’s role in it as well as to create a relevant ecosystem of marketing communication to children relying on discovered information. Master’s thesis consists of three parts – theoretical, an analytical and empirical part. The first hypothesis of thesis is denied. Despite the growth of digital media popularity television remains leadership in reaching children audience and it still is the most popular media among children audience in total and in each target group that consists of 3-4, 5-7, 8-11 and 12- 15 years old children. The second hypothesis is partly confirmed. There is no directly proportional dependence of the age of a child and his influence on toys purchase decision making, but parents of 5-7 and 8-12 years old children more likely take into account their children’s opinion while making a decision than the parents of 3-4 years old children. The volume of work is 101 page. Work includes 28 pictures, 9 tables and 3 appendixes. The source number 59. Keywords: marketing communication, children audience, traditional toy industry, media channels, communication ecosystem.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37084
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV