Show simple item record

dc.contributor.advisorDreijere, Vita
dc.contributor.authorPērkone, Andra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-04T01:03:52Z
dc.date.available2017-07-04T01:03:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59165
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37162
dc.description.abstractBakalaura darba „Auditorijas piesaistīšanas stratēģijas pētnieciskajā žurnālistikā: TV3 raidījuma „Nekā Personīga” un LTV raidījuma „De Facto” analīze” mērķis ir noteikt abos raidījumos izmantotos auditorijas piesaistīšanas elementus, kā arī uzzināt, kāds ir skatītāju viedoklis par tiem. Darba uzdevumos ietilpst teorētiskās daļas aspektu izpēte, pētījuma veikšana un rezultātu apkopošana. Darba teorētiskajā daļā skatītā pētnieciskā žurnālistika, auditorijas piesaistīšanas stratēģijas, televīzija Latvijā un lietojuma un apmierinājuma teorija. Metodoloģija ietver kontentanalīzi un fokusa grupas pētniecību. Rezultāti ļāva identificēt raidījumos lietotos auditorijas piesaistīšanas elementus, kā arī noskaidrot auditorijas viedokli par raidījumiem.
dc.description.abstractObjective of bachelor thesis „Audience attraction strategies in investigative journalism: TV3 “Nekā Personīga” and LTV “De Facto” analysis” is to identify audience attraction elements in both programs and to find out viewers opinion on them. Tasks include theoretical research, conducting a study and summarizing the results. Theoretical framework includes aspects about investigative journalism, audience attraction strategies, television in Latvia and use and gratification theory. Methodology includes content analysis and focus group research. Results identify audience attraction elements in the programs as well as show viewers opinion on both programs.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectauditorijas piesaistīšana
dc.subjectpētnieciskā žurnālistika
dc.subjectDe Facto
dc.subjectNekā Personīga
dc.titleAuditorijas piesaistīšanas stratēģijas pētnieciskajā žurnālistikā: TV3 raidījuma "Nekā personīga" un LTV raidījuma "De Facto" analīze
dc.title.alternativeAudience attraction strategies in investigative journalism: TV3 "Nekā personīga" and LTV "De Facto" analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record