Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Ilze
dc.contributor.authorPrancāns, Juris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:01:51Z
dc.date.available2017-12-07T02:01:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61309
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37325
dc.description.abstractPamatojoties uz Susāju pagasta zemnieku saimniecības "STĀRĶI"mārketinga vides analīzi, izstrādāt mārketinga plānu turpmākās darbības mārketinga jomā optimizēšanai. Pētījuma mērķa sasniegšanai izvirzīti uzdevumi: - Noskaidrot vispārēju mārketinga nozīmi uzņēmējdarbībā. - Pētīt pašu uzņēmumu, tā vēsturi, galvenos darbības principus un nozari, kurā šis uzņēmums darbojas. - Pētīt uzņēmuma iekšējo un organizatorisko struktūru, noskaidrot, kāda ir mārketinga loma uzņēmumā, kā arī veikt SVID analīzi, lai spētu objektīvi spriest par uzņēmuma pašreizējo situāciju tirgū un iespējām uz nākotni. -Izvērtēt saimniecības attīstības iespējas, sniegt priekšlikumus komunikāciju plāna izstrādei uzņēmumā. Aktualitāte: Susāju pagasta zemnieku saimniecība “STĀRĶI” ģeogrāfiski atrodas Viļakas novadā, Latvijas austrumu pierobežā, Latvijas pašā nomalē. Novadā ir mazattīstīta uzņēmējdarbība, pārsvarā tā ir lauksaimniecība un mežizstrāde. Sakarā ar ierobežotu vietējo darba tirgu, un sliktākām peļņas iespējām, notiek pastāvīga darbaspējīgā vecuma iedzīvotāju skaita samazināšanās, iedzīvotāju aizbraukšana, ir negatīva demogrāfiskā situācija. Susāju pagasta zemnieku saimniecībai “STĀRĶI” ir vairāki darbības virzieni, un ne visos no tiem tiek praktizēta pilnvērtīga reklāmas un mārketinga darbība. Autors izstrādātais mārketinga plāns var paplašināt uzņēmuma darbību un izveidot jaunas darba vietas. Pētījums sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir apkopota un analizēta literatūra par mārketinga lomu uzņēmumā. Otrajā nodaļā ir aprakstīta Susāju pagasta zemnieku saimniecība “STĀRĶI” un tās pamatdarbības veidi. Trešā nodaļa sevī ietver informāciju par mārketinga lomu tieši Susāju pagasta zemnieku saimniecībā “STĀRĶI”. Ceturtā nodaļa sastāv no mārketinga komunikāciju plāna un attīstības perspektīvām uzņēmumam. Kvalifikācijas darba saturs: darba kopējais apjoms 60 lappuses, darbā ir 16 attēli, 6 tabulas un 2 pielikumi. Izmantots 22 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work:based on the analysis of the marketing environment of the farm "STĀRĶI" in Susāju parish, to develop a marketing plan for optimization of future activities in the field of marketing. Tasks to achieve the research purpose: •Understand the generic importance of marketing in business. •To study the company itself, its history, the main operating principles and the industry in which it operates. •To study the company's internal and organizational structure, to find out the role of marketing in the company, and to conduct SWOT analysis in order to be able to objectively judge the company's current market situation and future opportunities. •Evaluate farm development opportunities, make proposals for developing a communication plan in the company. Topicality: The "STĀRĶI" farm, Susāju parish, is geographically located in Viļaka district, in the eastern border of Latvia, on the outskirts of Latvia. The region has a poorly developed business, mainly agriculture and logging. Due to a limited local labor market and lower profit opportunities, there is a permanent decrease in the working age population, population departures, and a negative demographic situation. The "STĀRĶI" farm in Susāju parish has several lines of action, and not in all of them are practiced full – fledged advertising and marketing activities. The author's developed marketing plan can expand the company's business and create new jobs. The study consists of 4 chapters. The first chapter summarizes and analyzes the literature about the role of marketing in the company. The second chapter describes the “STĀRĶI” farm of Susāju parish and its main activities. The third chapter includes information about the marketing role directly in Susāju Parish farm "STĀRĶI". The fourth chapter consists of a marketing communication plan and development perspectives for the company. Content of the qualification paper: the total amount of work is 60 pages, the work contains 16 pictures, 6 tables and 2 annexes. 22 sources of literature have been used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectVide
dc.subjectAnalīze
dc.subjectPasākumi
dc.subjectPlāns
dc.titleZ/S "STĀRĶI"mārketinga vides analīze un pasākumu plāna izstrāde
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment of the farm "STĀRĶI" and development of marketing plan
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record