Show simple item record

dc.contributor.advisorVovere, Līga
dc.contributor.authorPuka, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:01:54Z
dc.date.available2017-12-07T02:01:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61321
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37333
dc.description.abstractTēmu autore izvēlējās, lai izpētītu Alūksnes Kultūras centra konkurentus un tā mārketinga vidi. Autore lielu uzmanību veltīs mārketinga videi un tā pilnveidošanas iespējām. Kvalifikācijas darba mērķis: Analizēt konkurētspēju Alūksnes Kultūras centrā un izstrādāt mārketinga vides nosacījumus Alūksnes Kultūras centra pilnveidošanai un uzlabošanai. Kvalifikācijas darba uzdevumi: Izstrādāt tēmas teorētisko pamatojumu – pētīt un analizēt literatūras avotus par mārketinga vidi un konkurētspēju, kā arī analizēt Alūksnes Kultūras centra konkurētspēju, pašreizējo mārketinga vidi un veikt SVID analīzi. Izstrādāt priekšlikumus Alūksnes Kultūras centra mārketinga vides uzlabošanai un pilnveidošanai. Pētījuma metode: Literatūras teorētiskā analīze; SVID analīze; Pāru metode; M. Portera piecu spēku modelis; Anketēšana jeb kvantitatīvā metode. Darbs sadalīts 5 galvenajās nodaļās. Pirmās divas daļas ir teorētisko materiālu analizēšanai, pirmajā ir par mārketinga vidi un otrajā ir par konkurentiem un konkurētspēju, bet trešajā nodaļā autore raksturo Alūksnes Kultūras centru. Ceturtā un piektā nodaļa ir empīriskā jeb pētījuma daļa, kurās autore analizēja informāciju par Alūksnes Kultūras centra konkurentiem un konkurētspēju, mārketinga vidi un tās pilnveidošanas iespējām. Kvalifikācijas darbs sastāv no 59.lpp., 12 tabulām, 11 attēliem, 3 pielikumiem, bibliogrāfiskajā sarakstā iekļauti 20 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: mārketinga vide, konkurētspēja, konkurenti.
dc.description.abstractThe author have chosen this topic in order to study the competitors of Alūksne Cultural Centre and its marketing environment. The author focuses on the marketing environment and its improvement opportunities. The goal of the qualifying paper: To analyse the competitive ability of Alūksne Cultural Centre and to develop the marketing environment terms for improvement and development of Alūksne Cultural Centre. The tasks of the qualifying paper: To develop the theoretical basis for this topic – to study and analyse the literary sources on marketing environment and competitive ability, as well as to analyse the competitive ability and the present marketing environment of the Alūksne Cultural Centre, and carry out a SWOT analysis. To develop the proposals for improvement and development of the Alūksne Cultural Centre marketing environment. Research method: Theoretical analysis of the literature; SWOT analysis; coupling probability method; M. Porter’s Five Forces model; questionnaire, or quantitative method. The work is divided into 5 main chapters. Two first chapters are focused on the analysis of the theoretical material, the second one studies the marketing environment, and the second one studies the competitors and the competitive ability, while in the chapter 3 the author characterizes Alūksne Cultural Centre. Chapters 4 and 5 contain the empirical part, or research part of the paper, in which the author analyses the information about the competitors and competitive ability of Alūksne Cultural Centre, its marketing environment and its improvement opportunities. The qualifying paper consists of 59 pages, 12 tables, 11 illustrations, 3 appendices, 20 literary sources are included in the reference list. Keywords: marketing environment, competitive ability, competitors.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectKonkurētspēja
dc.subjectAnalīze
dc.subjectMārketings
dc.subjectVide
dc.subjectPilnveidošana
dc.titleKonkurētspējas analīze un mārketinga vides pilnveidošanas iespējas Alūksnes Kultūras centrā
dc.title.alternativeCompetitive analysis and opportunities for improvement the marketing environment in the Alūksnes Cultural Center
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record