Personāla novērtēšanas procesa un tā pilnveides iespēju izvērtējums Jūrmalas Sporta skolā
Author
Ozola, Paulīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Lasmane, Anita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autore: Paulīne Ozola. Bakalaura darba tēma: „Personāla novērtēšanas procesa un tā pilnveides iespēju izvērtējums Jūrmalas Sporta skolā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Jūrmalas Sporta skolas personāla novērtēšanas sistēmu un izstrādāt treneru – pedagogu novērtēšanas veidlapu Skolas attīstības veicināšanai. Jūrmalas Sporta skolā tika vērtēta darbinieku (Jūrmalas pašvaldības iestāžu struktūrvienību vadītājiem, fiziskā un kvalificētā darba veicējiem), darba izpildes vērtēšanas procesa analīze, lai nodrošinātu veikt darbinieku darba izpildes novērtējumu saistībā ar atlīdzības sistēmas nepieciešamajiem grozījumiem, bet Jūrmalas Sporta skolā strādā arī pedagogi - treneri, kuri netika izvērtēti darbinieku darba izpildes sistēmas ietvaros, kas pēc darba autores domām būtu nepieciešams, jo pedagogi - treneri ir tie, kuri nodrošina Sporta skolas izvirzīto mērķu sasniegšanu, tādēļ Jūrmalas Sportā skolā nepieciešams izstrādāt treneru – pedagogu novērtēšanas veidlapu un katru gadu, tāpat ka citus darbiniekus, novērtēt. Jūrmalas Skolas vadībai jāveic izmaiņas vērtēšanas sistēmā (jāizstrādā novērtēšanas veidlapa), kurā jāiekļauj treneru - pedagogu novērtēšanu, jo arī treneriem, tāpat kā citiem darbiniekiem, novērtēšanas rezultāti varētu sniegt papildus „bonusus”, kā piemēram, papildatvaļinājuma dienu skaitu, vai naudas atvaļinājuma pabalstu, vai arī pretēji, jo - ja novērtēšanā ir slikti rezultāti, pedagogus – trenerus tas neietekmē, jo tehniskajiem darbiniekiem iegūstot zemu novērtējumu, šie „bonusi” tiek noņemti, vai samazināti. Pedagogu izvērtēšanas procesu ir jāizplāno un jāizstrādā Jūrmalas Sporta skolas direktoram, kurš ir speciālists šajā darba jomā un vislabāk izprot skolas darbības mērķus un darba organizāciju, lai novērtēšana treneriem nebūtu standartizēta, kā citiem darbiniekiem, jo tomēr analizētā iestāde ir Sporta skola, kura sagatavo turpmākos sportistus, kā arī vadībai ir jāorganizē un jāpiedāvā saviem darbiniekiem iespējas piedalīties dažādos semināros un kursos, it sevišķi, ja novērtēšanas gaitā darbinieks nav sasniedzis vēlamo rezultātu, vai arī darbinieka iegūtie punkti ir zemāki, ka pārējiem novērtētajiem. Darba apjoms ir 65 lappuses. Darbā tika iekļauti 20 attēli, 11 tabulas, 7 pielikumi un 38 izmantoto bibliogrāfisko vienību saraksts. Atslēgas vārdi: personāla novērtēšana, Jūrmalas Sporta skola, personāla novērtēšanas veidlapa, personāla novērtēšanas sistēma. Bachelor thesis author: Pauline Ozola Subject of Bachelor thesis: "Process and development opportunity evolution at Jurmala Sports School". The objective of the bachelor thesis is to study the Jurmala Sports School personnel assessment system and develop new coach - teacher assessment form in order to promote school development. Jurmala Sports School evaluated the work of employees (Jurmala municipality, Institution managers, physical and qualified workers), analysis of the performance evaluation process in order to ensure that employee performance evaluation was made in relation to the necessary amendments to the remuneration system, but Jurmala Sports School also has teachers - coaches, who were not evaluated in the framework of the employee performance system which, according to the author's opinion, would be necessary, as teachers - coaches are those who ensure the achievement of the goals set by the Sports School; therefore, in Jurmala Sports school, it is necessary to develop a form for the assessment of trainers – teachers and as well as other staff, evaluate. The management of Jurmala School should make changes to the assessment system (the evaluation form is to be developed), which should include the assessment of trainers - teachers, because also for other trainers, as well as for other workers, the evaluation results could provide additional “bonuses”, such as longer holiday or financial support, or vice versa, if the evaluation process has poor results, it does not affect the coaching staff, but other workers, such as the technicians, these bonuses are removed or reduced. The process of evaluating teachers should be planned and developed by the director of the Jurmala Sports School, who is a specialist in this field of work and best understands the goals and organization of the school activities, so that evaluation process of trainers would not be standardized to other employees, because the analyzed institution is a Sports School that prepares future Athlete, also the management should organize and offer its employees the opportunity to participate in various kind of seminars and courses, especially if during the evaluation the employee has not reached the desired result, or the points earned by the employee are lower than for the other evaluated workers. The work consists of 65 pages. The work includes 20 images, 11 tables, 7 annexes and 38 list of bibliographic units used. Keywords: staff assessment, Jurmala Sports School, staff assessment form, staff assessment system.