Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Ilze
dc.contributor.authorRaciborskis, Arvīds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:02:00Z
dc.date.available2017-12-07T02:02:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61349
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37344
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā apzinātas Latvijas un ārvalstu autoru atziņas par mārketingu. Darba teorētiskajā pamatojumā Dž. Blaita, J. Ē. Niedrīša, J. Beļčikova, V. Praudes u. c. darbi par mārketingu. Praktiskajā daļā ir izzināta un analizēta mārketinga darbība uzņēmumā SIA „Barons R” un izstrādāts mārketinga komunikāciju plāns. Pētījuma gaitā tiek secināts, ka ikdienā ikviens uzņēmums saskaras ar mārketinga kompleksu – produktu, izvietojumu, preču un pakalpojumu virzīšanu tirgū, cenu. Katram uzņēmumam ir rūpīgi jāizvērtē savi klienti un konkurenti, visu laiku uzlabojot savas preces vai pakalpojumus, atbildīgi jānosaka mērķa tirgus un piedāvājums. Pētījums atklāja, ka uzņēmuma mārketinga darbība apmierina klientus. Darba noslēgumā izdarīti secinājumi un priekšlikumi kā pilnveidot uzņēmuma mārketinga darbību. Darba apjoms 41 lappuse, kas sakārtotas 5 nodaļās ar apakšnodaļām, iekļautas, 8 attēli, pievienots 1 pielikums.
dc.description.abstractQualification paper consists of a theoretical and practical part. The theoretical part identifies recognitions and marketing ideas from Latvian and foreign authors. In theoretical justification of the paper are works about matketing of J. Blaita, J.E. Nepali, J. Belcikova, V. Praudes etc. Marketing activities in company SIA “Barons R” are cognize and analyzed at practical part, also has been developed a plan for marketing communications has been developed. In the course of the study concluded that every day every company faces with marketing complex - products, placements, products and services on the market, price. Each company needs to carefully evaluate its customers and competitors, at the same time improve its products or service, determine market and offers. The study found that the company's marketing activities satisfied customers. After research discover, that customers are satisfied with marketing activities of company. In the end of qualification paper are conclusions and proposals, how to upgrate marketing activities of the company. Qualification paper is written on 41 pages, which are arranged in 5 chapters with subdivisions. It contains 8 pictures and 1 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectUzņēmums
dc.subjectMārketings
dc.subjectAnalīze
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectPlāns
dc.titleUzņēmuma SIA "Barons R" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
dc.title.alternativeCompany SIA "Barons R"analysis of marketing activity and development of a marketing communication plan
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record