Show simple item record

dc.contributor.advisorJēgere, Sarmīte
dc.contributor.authorTrofīmova, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:02:00Z
dc.date.available2017-12-07T02:02:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61350
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37345
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Inga Trofīmova. Izvēlētā bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA DC Road”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga komunikāciju nozīmi un izvirzīt pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA DC Road. Bakalaura darbs struktūra sastāv no trīs darba nodaļām. Pirmajā nodaļā apkopotas un raksturotas IMK teorētiskās nostādnes - komunikācija, kā informācijas nodošanas veids, IMK veidi, kā arī sniegts pētījuma metodoloģijas raksturojums. Otrās nodaļas ietvaros veikts mazumtirdzniecības nozares un SIA DC Road attīstības izvērtējums, kur apskatīta mazumtirdzniecības nozares attīstība Latvijā, veikts SIA DC Road darbības raksturojums. Trešās nodaļas ietvaros veikta IMK izpēte un noteiktas pilnveides iespējas SIA DC Road, kur izpētīta IMK pielietošana SIA DC Road, veikta intervija ar SIA DC Road vadību par IMK veidu pielietošanu uzņēmumā, kā arī veikta klientu aptaujas datu interpretācija par pielietotajiem IMK veidiem SIA DC Road. Nobeigumā izvirzīti secinājumi un priekšlikumi. SIA DC Road attiecībā uz integrētā mārketinga komunikāciju aktivitātēm pielieto tikai sponsorēšanu un sociālā konta Facebook uzturēšanu, kas ir nepilnīga. Bakalaura darbs uzrakstīts uz 64 lpp, tas satur 7 tabulas, 28 attēlus, izmantoti 48 literatūras avoti un pievienoti 3 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketings, komunikācija, reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības, sponsorēšana.
dc.description.abstractSignificance and optimisation of the marketing communication in retail company “DC Road” The aim of the Bachelor thesis is to explore the importance of marketing communications and to put forward optimisation opportunities at the retail company “DC Road”Ltd. Bachelor thesis contains three chapters. The first chapter summarises and describes the theoretical concepts of IMK Communication - how the information is transmitted, types of IMK, as well as a description of the research methodology. Within the framework of the second chapter, an evaluation of the retail sector and development of “DC Road” Ltd was carried out in the context of the development of the retail sector in Latvia, as well as the performance of “DC Road” Ltd. was showed. Within the framework of the third chapter, IMK research was carried out and certain improvements were made in “DC Road” Ltd. where the use of IMK in. “DC Road” Ltd. was investigated, an interview with “DC Road” Ltd. on the use of IMK types in the company, and an interpretation of customer survey data on the used types of IMK in “DC Road” Ltd. Finalising with conclusions and suggestions. Regarding the integrated marketing communications activities DC Road Ltd. only applies for sponsorship and maintenance of Facebook social account, which is incomplete. The bachelor thesis is written on 64 pages, it contains 7 tables, 28 images and 3 annexes. There were 48 sources of literature used. Keywords: marketing, communication, advertising, promotion, public relations, sponsorship.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectPārdošanas veicināšana
dc.titleMārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA “DC Road”
dc.title.alternativeSignificance and optimisation of the marketing communication in retail company "DC Road"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record