Show simple item record

dc.contributor.advisorKulberga, Inta
dc.contributor.authorPavāre, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:02:00Z
dc.date.available2017-12-07T02:02:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61352
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37346
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis: pamatojoties uz uzņēmējdarbības teorijā sastopamajiem produkta realizēšanas skaidrojošajiem aspektiem, veicot tūrisma nozares uzņēmuma SIA „Ventlejas” finanšu un vispārējās darbības analīzi, izstrādāt priekšlikumus papildus pakalpojuma ieviešanai uzņēmumā. Bakalaura darba saturs: 1. nodaļa. Teorētiski tiek aplūkoti šādi aspekti - nozares ietekme uz uzņēmumu, konkurentu salīdzināšanas metodes, tirgus izpētes procesa nepieciešamība, produktu līmeņu būtība. Autore teorētiski noskaidro arī uzņēmuma rīcībā esošo līdzekļu un darbības rādītāju novērtēšanas metodes, raksturo teorētiski iespējamās uzņēmuma finanšu līdzekļu piesaistes iespējas. 2. nodaļa. Atbilstoši pirmajā nodaļā aplūkotajai teorētiskajai bāzei, autore raksturo SIA „Ventlejas” vietu naktsmītņu nozarē Kurzemes reģionā; pamatojoties uz teorētiskajām metodēm, kā arī, raksturo un analizē SIA „Ventlejas” rīcībā esošos finansiālās darbības rādītājus un konkurences situāciju. 3. nodaļa. Autore veic pētāmā uzņēmuma klientu apmierinātības izpētes rezultātu analīzi, veic aprēķinus peintbola pakalpojuma ieviešanai un novērtē SIA „Ventlejas” ieguvumu projekta realizēšanas gadījumā, kā arī novērtē papildus finanšu līdzekļu piesaistes iespējas SIA „Ventlejas”. Rezultāts un secinājumi: SIA „Ventlejas” var ieviest peintbolu kā papildus pakalpojumu, to finansējot ar privāto investoru vai privātā kapitāla fondu līdzekļiem. To izmantošana sniedz ne tikai finansiālu atbalstu, bet veicina arī attīstību uzņēmuma vadības līmenī. Ņemot vērā autores veiktos aprēķinus, teorētiski gada laikā ir iespējams, pārdodot pakalpojumu par konkurētspējīgu cenu, segt lielāko daļu vai pat visus ar tā ieviešanu saistītos izdevumus. Ieviešot pakalpojumu, uzņēmums var samazināt sezonalitātes ietekmi, paaugstināt konkurētspēju, tirgus daļu, veicināt klientu apmierinātību un uzlabot finansiālo situāciju. Bakalaura darba apjoms ir 64 lapas, bez pielikumiem. Pētījums sastāv no ievada, 3 nodaļām, 11 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta, 6 pielikumiem. Darbs satur 28 attēlus, 13 tabulas un 22 formulas. Pētījuma izstrādei ir izmantoti 22 literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractAim of Bachelor`s work: based on theoretical product sales performance aspects in entrepreneurship and overall performance analysis, to develop propositions for introduction of an additional service in company`s offer. Content of Bachelor`s work: Chapter 1. The author reviews the following aspects theoretically: the impact of tourist industry on the company, methods of competitor comparison, necessity of market research, the notion of product levels. The author identifies the methods of current asset assessment and overall performance, and theoretically identifies opportunities of potential sources of funding. Chapter 2. According to the theoretical material reviewed in the first chapter, the author outlines the position of “Ventlejas” Ltd. in accommodation market in Kurzeme region, based on theoretical methods. The author also characterises and analyses the financial performance and competition situation of “Ventlejas” Ltd. Chapter 3. The author carried out analysis of customer satisfaction of the given company, made calculations for implementation of paintball and assessed the company`s benefits in case of implementation as well as identified opportunities to attract funds to “Ventlejas” Ltd. Results and conclusions: “Ventlejas” Ltd. can introduce paintball as an additional product by financing it with funds of private investors or private capital funds. Their use would not only provide financial support but also facilitate development on managerial level. According to the author`s calculations, it is theoretically possible in a year`s time to cover the bulk or even all the expenses related to the implementation of the service by selling the product for a competitive market price. By introducing this product the company can reduce the impact of seasonality, increase its competitiveness and market share, improve client satisfaction and overall financial performance. The amount of work is 64 pages without appendices. The research consists of an introduction, 3 chapters, 11 subchapters, conclusions, recommendations, list of literature and information sources, and 6 appendices. The work contains 28 pictures, 13 tables and 22 formulas. The author has used 22 sources of literature and information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectPakalpojuma ieviešana
dc.subjectInvestīcijas
dc.subjectSituācijas analīze
dc.subjectFinanšu analīze
dc.subjectAlternatīvie finansēšanas avoti
dc.titlePapildus pakalpojuma ieviešana tūrisma nozares uzņēmumā SIA "Ventlejas" Kurzemes reģionā.
dc.title.alternativeIntroduction of Additional Service in Tourist Industry Company "Ventlejas" Ltd. in Kurzeme Region".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record