AS "LIDO" darbības un konkurētspējas izvērtējums
Author
Lubiņa, Valentīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Urpena, Inese
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Valentīna Lubiņa ir darba autore kvalifikācijas darbam “AS “LIDO” darbības un konkurētspējas izvērtējums”. Darba mērķis ir izvērtēt uzņēmuma darbības principus un izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Kvalifikācijas darba pētījuma bāze ir četras nodaļas ar pakārtotām apakšnodaļām, secinājumi un priekšlikumi, 13 bibliogrāfiskās vienības, 10 attēli un 4 tabulas, kas kopsakarībā sastāda 45 lapaspuses. Tāpat kvalifikācijas darbam ir 3 pielikumi. Kvalifikācijas darbā tiek apskatīta un analizēta AS “LIDO” vispārējā darbība, ārējā un iekšējā mārketinga vide, konkurētspēja un tās paaugstināšana. Autore nonāk pie secinājumiem, ka AS “LIDO” nav līdzvertīgu konkurentu ēdināšanas nozarē, tāpēc par tādiem uzskatāmi visi tirgus dalībnieki. Uzņēmuma priekšrocība ir kvalitāte it visā. Kā arī uzņēmumam ir visdažādākais klientu loks, līdz ar to plaša mērķauditorija. Lai paaugstinātu uzņēmuma rentabilitāti un apsteigtu konkurentus ir nepieciešama pastāvīga konkurentu un viņu darbības rādītāju analīze. Ņemot vērā izpētes rezultātā gūtos secinājumus, kvalifikācijas darba autore sniedz savu vērtējumu un priekšlikumus. Valentina Lubina is the author of a qualification work “AS "LIDO" performance and competitiveness assessment”. The aim of the work is to evaluate the company's operating principles and to develop proposals for the development of competitiveness. The basis of the study work is four chapters with subsections, conclusions and proposals, 13 bibliographic units, 10 pictures and 4 tables, which together make up 45 pages. Likewise qualification work has a 3 attachments. In qualification work author review and analyze AS “LIDO” general operation, external and internal marketing environment, competitiveness and its enhancement. The author came to the conclusion that AS “LIDO” have no no equivalent competitors in the catering industry, so all market players are considered as such. The advantage of the company is its quality throughout. As well the company has a wide range of clients, hence the broad audience. In order to increase the company's profitability and outstrip competitors, requires analysis of constant competitors and their performance indicators.Taking into account the conclusions of the research, the author gives her assessment and suggestions.