Show simple item record

dc.contributor.advisorRabkeviča, Dzintra
dc.contributor.authorVārpiņa, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:02:03Z
dc.date.available2017-12-07T02:02:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61365
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37354
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Latvijas Universitātes, Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas „Komercdarbības organizācija” Tukuma filiāles 3. kursa studente Sintija Vārpiņa. Kvalifikācijas darba vadītājs: Mg.sc.soc. Dzintra Rabkeviča. Kvalifikācijas darba tēma: „Mārketinga darbību pilnveidošana Tukuma muzeja Mākslas galerijā „Durvis””. Kvalifikācijas darba mērķis ir noteikt mārketinga metodes, kas palīdzētu pilnveidot galerijas mārketinga darbību, tadējādi piesaistot vairāk apmeklētājus, novērtēt galerijas mārketinga darbības un sniegt priekšlikumus to uzlabošanai. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā autore aplūko mārketinga jēdzienu tā būtība un nepieciešamību, kā arī četrus mārketinga kompleksa pamatelementus – vietu, cenu, preci un tā virzīšana tirgū. Otrajā nodaļā tika pētīta galerijas vēsture, veikts galerijas darbības raksturojums un pamatojoties uz teoriju analizēta galerijas iekšējā un ārējā vide. Tāpat tika vērtētas galerijas „Durvis” mārketinga aktivitātes, kas šobrīd ir visai nelielos apjomos. Trešajā nodaļā, pamatojoties uz teoriju veikts konkurences izvērtējums un apkopoti aptaujas rezultāti. Ceturtajā nodaļā tika noteiktas mārketinga darbību nepilnības atbilstoši mārketinga kompleksa pamatelementiem un sniegti priekšlikumi tā uzlabošanai. Pētījuma metodes: teorētiskā pētīšanas metode, aptauja, indukcijas - secinājumu un priekšlikumu veidošanai Pētījuma objekts: Tukuma muzeja Mākslas galerija „Durvis” Pētījuma priekšmets: mārketinga darbības un to pilnveidošanas iespējas, konkurence, mārketinga vide Darba struktūra: darbs sastāv no 57 lapām, 8 tabulām, 25 attēliem, 22 izmantotās literatūras un informācijas avotiem, 9 secinājumiem, 9 priekšlikumiem, 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: konkurētspēja, mārketinga darbību pilnveidošana, iekšējā un ārējā vide
dc.description.abstractAuthor of qualification work: Sintija Varpina, 3rd course student of University of Latvia, studying in Faculty of Business Economics and Management, professional study programme “Business Organization”. Supervisor of qualification work: M.S.S Dzintra Rabkevica. Topic of qualification work: Marketing activity enchancement of “Durvis”, the art gallery of Tukum’s museum. Main objective of qualification work is to enhance marketing activities in order to increase the amount of visitors, evaluate available marketing activities in operation and provide suggestions for improvement. The qualification work first part author provides general conception and necessity of marketing and its four key elements-location, price, goods and guidance in market. Second part will show history of art gallery and its characteristics, analysis of internal and external environment. Author also evaluates available marketing activities what are extremely limited at this time. Third part is based on theoretical analytics for competition and are summarized poll results. Fourth part where determined defective marketing activities based on above four key elements and suggestions are provided for improvement and general development. Methods of research: theoretical method; poll; induction- creating observations and suggestions. Object of research: Art gallery “Durvis” owned by Tukum’s museum. Research objectives: enhancement of marketing activities and its options, competition, environment. Qualification work contains: 57 pages, 8 tables, 25 pictures, 22 bibliography sources, 9 observations, 9 suggestions, 2 attachments. Keywords are competition, enhancement of marketing activities, internal and external environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectmārketinga darbību pilnveidošana
dc.subjectiekšējā vide
dc.subjectārējā vide
dc.title"Mārketinga darbību pilnveidošana Tukuma muzeja Mākslas galerijā "Durvis"
dc.title.alternativeMarketing activity enchancement of "Durvis" the art gallery of Tukum`s museum
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record