Zīmola radošā telpa “Ideju bode” mārketinga vides analīze un pilnveides iespējas.
Author
Reimane, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kulberga, Inta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Monta Reimane Kvalifikācijas darba nosaukums: Zīmola radošā telpa “Ideju bode” mārketinga vides analīze un pilnveides iespējas Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt mārketinga vides būtību un mārketinga komunikāciju jēdziena izpratni, analizēt individuālā komersanta “Labie projekti” zīmolu, un izstrādāt ieteikumus uzņēmuma turpmākās darbības pilnveidei. Kvalifikācijas darba pētījumā tika analizēta mārketinga komunikāciju organizācijas iekšējā vide un ārējā vide, raksturota zīmola darbība, pētīta uzņēmuma mārketinga iekšējā un ārējā vide, analizēts tirgus segments, cenu politika, komunikācija, konkurenti, apkalpošanas servisa politika un finanses, lai spētu noteikt uzņēmuma potenciālās pilnveides iespējas. Kvalifikācijas darba izvirzītā hipotēze darba procesa galarezultātā ir apstiprināta. Zīmols radošā telpa “Ideju bode” darbība ir sekmīga un ilgtspējīga radošajā un kultūras industrijā. Kvalifikācijas darba apjoms ir 49 lapaspuses. Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 14 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, 17 bibliogrāfiskām vienībām. Darbs satur 18 attēlus, 4 tabulas un 4 pielikumus. Kvalifikācijas prakses darba pamatinformācija gūta no uzņēmuma analizētajiem procesiem, dokumentācijas un uzņēmuma vadītājas viedokļa. Author of the qualification paper: Monta Reimane Title of the qualification paper: Marketing environment analysis of brand "Ideju bode" and possibilities of improvement Objective of the qualification paper: to research the substance of marketing environment and understanding of marketing communication concept, perform analysis of brand “Labie projekti” and develop suggestions for improvement of future business operations. The research contains analysis of internal and external environment of marketing communications organization, characteristics of the brand operation, research of internal and external marketing environment of the company, analysis of the market sector, pricing policy, communication and competitors, as well as politics of customer service and finances, and its aim is to determine potential possibilities for improvement of the said company’s business operations. Hypothesis of the qualification paper is proven by the results obtained. Operation of brand “Ideju bode” is successful and sustainable within the cultural and creative industries. Volume of the qualification paper is 49 page. The paper consists of introduction, 4 sections, 14 subsections, conclusions, suggestions and 17 index of sources. The paper also contains 18 pictures, 4 tables and 4 appendixes. Information base for this qualification paper is obtained from analysis of business processes and documentation as well as opinions, expressed by the director of the company.