Smiltenes kultūras centra mārketinga pilnveidošanas iespējas reklāmas jomā
Author
Trona-Sloņicka, Ligita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kostjukova, Lolita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Komercdarbības organizācija” ar specializācijas virzienu “Mārketinga un tirdzniecības speciālists” 3.kursa studente Ligita Trona- Sloņicka. Kvalifikācijas darba tēma – Smiltenes kultūras centra mārketinga pilnveidošanas iespēja reklāmas jomā. Šo tēmu autore izvēlējās, lai izpētītu Smiltenes kultūras centra reklāmas joma ne-pilnības un iespējas tās pilnveidot. Autore pievērsīs savu uzmanību reklāmas jomai un mārketinga pilnveidošanas iespējām reklāmas jomā. Kvalifikācijas darba mērķis: izstrādāt nosacījumus mārketinga pilnveidošanai reklāmas jomā. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1.analizēt teoriju par reklāmu un mārketinga pilnveidošanas iespējām, kā arī analizēt Smiltenes kultūras ietekmējošos faktorus un aptvertos tirgus segmentus. 2.Novērtēt reklāmas pilnveidošanas iespējas Smiltenes kultūras centrā un izvērtēt komunikāciju procesu Smiltenes kultūras centrā. Pētījuma metodes: Literatūras teorētiskā analīze; Anketēšana jeb kvantitatīvā metode; Bostonas matrica. Darbs sastāv no 5 galvenajām nodaļām, no kurām 4 apakšnodaļas ir teorētisko materiālu analizēšanai, bet pārējās apakšnodaļās un nodaļās autore analizē mārketinga procesu, Smiltenes kultūras centra darbību procesu, mārketinga un pilnveidošanas iespējas. Piektā nodaļa ir pētījumu daļa jeb empīriskā daļa, kurā autore analizēja informāciju par Smiltenes kultūras centra mārketin-ga pilnveidošanas iespējām reklāmas jomā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 53.lpp., 9 tabulām, 11 attēla, 4 pielikumiem, biblio-grāfiskajā sarakstā ir iekļauti 20 literatūras un avotu saraksti. The author of the qualifying paper is Ligita Trona-Sloņicka the third-year student of the Universi-ty of Latvia, „Business Organization” study programme with the direction of the specialization „Marketing and trade specialist”. The topic of the qualifying paper: is the Smiltene Cultural Center Marketing Opportuni-ty in Advertising. The author of this topic chose to investigate the shortcomings of the Smiltene Cultural Center's advertising area and the possibilities to improve it. The author will focus on ad-vertising and marketing opportunities in the field of advertising. The goal of the qualifying paper: to develop the conditions for marketing improvement in the field of advertising The tasks of the qualifying paper:. 1.analyze the theory of possibilities for advertising and marketing improvement, as well as analyze the factors affecting Smiltene culture and the covered market segments. 2.To evaluate the possibilities of improving the advertising in the Smiltene Cultural Center and to evaluate the communication process at the Smiltene Cultural Center Research method: Theoretical analysis of literature; Questionnaire or quantitative method; Boston Matrix. The work consists of 5 main departments, 4 of which are for the analysis of theoretical materials, while in other sections and chapters the author analyzes the marketing process, the operation process of Smiltene Cultural Center, marketing and improvement possibilities. The fifth chapter is a part of the research, or the empirical part, in which the author analyzed information about the marketing opportunities of the Smiltene Cultural Center in advertising. The qualification paper consists of 53 pages, 9 tables, 11 figures, 4 annexes, 20 bibliographies and source lists are included in the.