Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Inta
dc.contributor.authorZiediņa, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:02:06Z
dc.date.available2017-12-07T02:02:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61379
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37365
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Sanita Ziediņa. Kvalifikācijas darba tēma: SIA’’SBE Latvia Ltd’’mārketinga vides analīze un konkurētspējas novērtējums. Kvalifikācijas darba vadītāja: pasniedzēja,Mg.pead.Inta Kalniņa Pētījuma mērķis: veikt SIA„SBE Latvia Ltd.” mārketinga vides analīzi un konkurētspējas novērtējumu. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt literatūru par mārketinga vidi; 2.Uzzināt kas ir konkurence, kas nosaka konkurētspēju, kas regulē konkurenci Latvijā; 3.Izpētīt uzņēmumu SIA ‘’SBE Latvia Ltd’’; 4.Novērtēt situāciju uzņēmumā un analizēt konkurentus; 5.Veikt SVID analīzi; 6.Veikt klientu aptauju; 7.Prognozēt SIA ‘’SBE Latvia Ltd’’pilnveidošanās iespējas; 8.Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai un turpmākai attīstībai. Kvalifikācijas darbā izmantota teorētiskā pētījumu metode, dokumentu pētīšana, datu apkopošana, tabulu un grafiku analīze, statistiskā analīze (rādītāju dinamika), SVID analīze . Pētījuma galvenais secinājums: ka mārketings ir process, kas ietver produktu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai ievērotu klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus. Un uzņēmuma vadīšanas process, kas nosaka un prognozē klientu vajadzības un apmierina tās, nodrošinot uzņēmumam peļņu. Konkurence — pastāvoša vai potenciāla ekonomiskā (saimnieciskā) sāncensība starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem konkrētajā tirgū. Atslēgas vārdi: mārketings, konkurence, nākotnes perspektīvas vietējā tirgū. Darbs satur 47 lapas, 12 attēlus, 2 tabulas.
dc.description.abstractAuthor of qualification work: Sanita Ziedina Subject of qualification work: Market analyses and evaluation of competitiveness for SBE Latvia Ltd. Head of qualification work: lecturer, Phd., Inta Kalniņa Purpose of research: perform market analyses and evaluate competitiveness for SBE Latvia Ltd. Research assignments: 1.Analyse marketing literature; 2.Find out what is and what drives competitiveness, and what and how it is regulated in Latvia; 3.Explore company - SBE Latvia Ltd. 4.Evaluate current situation and analyse competitors; 5.Perform the SWOT analyses; 6.Do a client survey; 7.Forecast development opportunities for SBE Latvia Ltd.; 8.Make a proposal for company’s further development and growth. Theoretical research method, investigation of documents, data collecting, analyses of tables and graphs, static analyses (dynamics of figures), SWOT analyses were the research methods used for the qualification work. Main conclusion of this research: marketing is a process, which involves production planning and execution, pricing, promotion of sales and product classification, in order to comply to client’s wishes and achieve company’s goals. Management of company, a process that defines and forecasts clients’ needs and satisfies them, bringing company a profit. Competition – existing or potential economical rivalry between two or more members of particular market or industry. Key words: marketing, competition, future perspectives in local market. Work contains 47pages 12 photos 2 tables.   Saturs
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectKonkurence
dc.subjectNākotnes perspektīvas vietējā tirgū
dc.subjectSIA''SBE Latvia Ltd''
dc.titleSIA “SBE Latvia Ltd” mārketinga vides analīze un konkurētspējas novērtējums
dc.title.alternativeMarket analyses and evaluation of competitiveness for SBE Latvia Ltd.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record