Show simple item record

dc.contributor.advisorKostjukova, Lolita
dc.contributor.authorKesks, Oļegs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-07T02:02:09Z
dc.date.available2017-12-07T02:02:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61410
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37379
dc.description.abstractPētījuma mērķis: pētīt un novērtēt Žīguru pagasta mārketinga kompleksa elementus un to pilnveidošanas iespējas; Pētījuma uzdevumi: 1.Pētīt un analizēt literatūras un informatīvos avotus un normatīvos aktus par mārketinga vidi un tās darbību pašvaldībās. 2.Veikt Viļakas un Žīguru pagasta darbības analīzi, t.sk. Viļakas novada attīstības programmas analīzi, Viļakas novada makroekonomisko analīzi, novērtēt Žīguru pagasta mārketinga vides stiprās un vājās puses, veikt pagasta iedzīvotāju aptauju. 3.Pētīt Žīguru pagasta stratēģiskās attīstības prioritātes, izstrādāt pasākumu plānu ekonomiskās un sociālās vides pilnveidošanai, un infrastruktūras attīstībai. Pētījuma priekšmets: mārketinga vide Viļakas novada Žīguru pagastā. Pētījuma objekts: mārketinga vides pilnveidošanas iespējas. Pētījuma bāze: Viļakas novada Žīguru pagasts. Darba gaitā ir pētīta Žīguru pagasta mārketinga vide, noteiktas mārketinga vides stiprās un vājās puses, kā arī izstrādāti pasākumi mārketinga vides stiprināšanai un pagasta iedzīvotāju dzīves kvalitātes celšanai. Kvalifikācijas darba kopējais apjoms: ir 48 lappuses (neskaitot pielikumus). Tajā iekļauti 4 attēli, 12 tabulas un 21 literatūras avots. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the study: to study and evaluate the marketing elements of Žīguru parish and their improvement possibilities. The following tasks have been set: 1.to study and analyze literature and informational sources and regulatory acts on the marketing environment and its activities in local governments and municipalities; 2.to describe the Viļakas district and Žīguru parish, to analyze the Viļakas district development program, macroeconomic indicators, to analyze the marketing environment strengths and weaknesses of Žīguru parish, and the survey results of the Žīguru parish inhabitants. 3.to explore the main priorities of strategic development of Žīguru parish, to develop a plan of measures for improvement of the economic and social environment, and modernization of infrastructure. Subject of the research: the marketing environment in Žīguru parish, Viļakas district. Object of the research: opportunities for improving the marketing environment. Research base: Viļakas district, Žīguru parish. During the work, the marketing environment of Žīguru parish has been studied, there also was determined a certain strengths and weaknesses of the marketing environment, has been developed a measures for strengthening the marketing environment and raising the quality of inhabitant’s life conditions. Qualification thesis consists of 48 pages, 4 figures, 12 tables and 21 literature sources. There was added a 3 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectVide
dc.subjectPilnveidošana
dc.subjectPagasts
dc.subjectNovads
dc.titleMārketinga vides pilnveidošanas iespējas Viļakas novada Žīguru pagastā
dc.title.alternativeThe marketing environment enchantment opportunities in a Viļakas district "Žīguru parish"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record