SIA MIGRO konkurētspēja un attīstības iespējas Latvijā.
Автор
Biezbārde, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kazāka, Dace
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba tēma: SIA MIGRO konkurētspēja un attīstības iespējas Latvijā. Darba autore: Madara Biezbārde Kvalifikācijas darba mērķis - Pamatojoties uz SIA MIGRO darbības izpēti izvērtēt SIA MIGRO konkurētspēju un attīstības iespēju Latvijā. Kvalifikācijas darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi: 1.Pamatojoties uz literatūras avotiem raksturot uzņēmējdarbības būtību. 2.Raksturot uzņēmumu SIA MIGRO. 3.Izpētīt SIA MIGRO konkurētspēju un attīstības iespēju Latvijā. 4.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus. Atslēgasvārdi: uzņēmējdarbība, konkurētspēja, attīstība. Kvalifikācijas darbs sastāv no 6 nodaļām un 11 apakšnodaļām: Pirmajā un otrajā nodaļā tika raksturota uzņēmējdarbības būtība un vide. Trešajā nodaļā konkurences situāciju un konkurētspējas raksturojums. Ceturtā nodaļā apskatīta bioloģiskā produkta būtība. Savukārt piektajā un sestajā nodaļā tika veikts uzņēmuma SIA MIGRO raksturojums un tā attīstības iespējas Latvijā. Kvalifikācijas darba noslēgumā apkopoti pētījuma secinājumi un izvirzīti priekšlikumi . Teorētiskā pētījumu metode- darbā tika izmantoti 8 literārie avoti 5 interneta resursi un viens pielikums. Datu apstrādes metode (tabulas, attēli, diagrammas) tika izveidotas 6 tabulas un 3 attēli. Kvalifikācijas darba apjoms 46 lapaspuses. Qualification work: MIGRO Ltd. competitive edge and development opportunities in Latvian market. Author: Madara Biezbārde Goal: To evaluate MIGRO Ltd. Competitive edge and development opportunities in Latvian market. The following tasks were defined in order to achieve the goal: 1.Describe the essence of business based on literature sources. 2.Describe MIGRO Ltd. 3.Evaluate MIGRO Ltd. competitive edge and development opportunities in Latvian market. 4.Draw conclusions and propose suggestions. Keywords: Business, competitiveness, development. The qualification work consists of 6 chapters and 11 sections. 1st and 2nd chapter – the essence of business and the environment 3rd chapter – competition overview and MIGRO Ltd. competitive advantage 4th chapter – the biological essence of the product. 5th and 6th chapter – Description of MIGRO Ltd. and the evaluation of the company’s competitive edge and development opportunities in Latvian market. The summary of reference sources, conclusions and proposed suggestions are listed at the end of the qualification work. The qualification work is based on 8 literature sources, 5 internet resources and 1 appendix. The analysis is based on theoretical research method Used 6 charts and 3 images to represent the graphical information. Work consists of 46 pages.