Show simple item record

dc.contributor.advisorPoiša, Mārīte
dc.contributor.authorIce, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-14T02:01:26Z
dc.date.available2017-12-14T02:01:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61385
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37411
dc.description.abstractDarba autors: Līga Ice Darba nosaukums: Bērnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana latviešu valodas stundās jaunākajā skolas vecumā Bakalaura darbā tiek pētīta iekļaujošā izglītība un tās izmantošana latviešu valodas stundās jaunākajā skolas vecumā. Darba mērķis ir pētīt un analizēt iekļaujošās izglītības izmantošanas iespējas bērniem ar mācīšanās traucējumiem latviešu valodas stundās jaunākajā skolas vecumā. Darbs sastāv no divām daļām. Tā pirmajā daļā tiek aplūkoti mācīšanās traucējumu veidi un cēloņi, vecumposmu attīstības likumsakarības, kā arī iekļaujošās izglītības raksturojums, nozīme un izmantošanas iespējas. Tā otrajā daļā atspoguļota iekļaujošās izglītības pielietojuma izpēte latviešu valodas stundās bērniem ar mācīšanās traucējumiem. Pēc pētījuma veikšanas secināts, ka latviešu valodas apguve jaunākajā skolas vecumā bērniem ar mācīšanās traucējumiem tiek sekmēta, ja skolā tiek realizēta iekļaujošā izglītība, mācību stundās tiek ievērota bērnu individuālā pieredze, vajadzības, intereses, kā arī izmantotas daudzveidīgas mācību metodes un organizācijas formas. Ļoti būtiska ir individuālā pieeja katram skolēnam ar mācīšanās traucējumiem un atbilstošu mācību materiālu un līdzekļu sagatavošana. Darbs kopumā izklāstīts 58 lappusēs, tajā iekļauti 7 attēli. Darbā izmantota 31 bibliogrāfiskā saraksta vienība un pievienoti 10 pielikumi. Atslēgas vārdi: iekļaujošā izglītība, mācīšanās traucējumi, latviešu valodas stundas, vecumposms.
dc.description.abstractAuthor of the paper: Līga Ice Title of the paper: Inclusion of children with learning disabilities in the Latvian language lessons at the primary school age. Bachelor’s thesis studies inclusive education and its use in the Latvian language lessons at the primary school age. Aim of the research is to study and analyze the possibilities of using inclusive education for children with learning disabilities in the Latvian language lessons at the primary school age. The paper consists of two parts. In the first part, the types and causes of learning disabilities, the regularities of age development as well as the characterization, meaning and possibilities of use of inclusive education are discussed. In the second part, the study of the use of inclusive education in Latvian language lessons for children with learning disabilities is reflected. After studying, it is concluded that learning Latvian language at the primary school age for children with learning disabilities is encouraged when inclusive education is implemented in the school, the individual experiences, needs and interests of children are taken into account in the lessons, as well as various teaching methods and forms of organization are used. An individual approach to each pupil with learning disabilities and the provision of appropriate training materials and resources is very important. The paper is outlined on 58 pages and includes 7 pictures. 31 bibliographic units and 10 annexes is used in the paper. Key words: inclusive education, learning disabilities, Latvian language lessons, age.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectiekļaujošā izglītība
dc.subjectmācīšanās traucējumi
dc.subjectlatviešu valodas stundas
dc.subjectvecumposms
dc.titleBērnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana latviešu valodas stundās jaunākajā skolas vecumā
dc.title.alternativeInclusion of children with learning disabilities in the Latvian language lessons at the primary school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record