• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu muzikalitātes attīstība dažādās muzikālās darbībās pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-61702-Berzina_Maija_mb17018.pdf (4.253Mb)
Автор
Bērziņa, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Direktorenko, Irina
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt bērnu muzikalitātes attīstības iespējas muzikālajās darbībās pirmsskolā. Darba uzdevumi: 1.Iepazīties ar pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par muzikalitātes būtību. 2.Analizēt muzikālās darbības kā bērnu muzikalitātes attīstītājus. 3.Veikt praktisko pētījumu pirmsskolas iestādē Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem. Darba pirmajā nodaļā apkopota literatūra par pedagogu un psihologu teorētiskajām atziņām par muzikalitāti. Tāpat arī tiek pētīta literatūra par muzikalitātes būtību un muzikalitātes attīstības iespējām pirmsskolā. Otrajā nodaļā apkopotas muzikālās darbības kā bērnu muzikalitātes attīstītāji, kā dziedāšana, mūzikas klausīšanās, instrumentu spēle. Trešajā nodaļā veikts pētījums par Alūksnes X Pirmsskolas izglītības iestādes 6 – 7 gadu veciem bērniem. Tika pētītas pirmsskolas vecuma bērnu muzikalitātes attīstības iespējās tādas muzikālajās darbībās, kā dziedāšana, mūzikas klausīšanas, iznstrumentu spēle. Pētījuma izstrādati muzikalitātes attīstības kritēriji un rādītaji, kas palīdzēja novērot un novērtēt bērnu muzikalitētes līmeni pētījuma laikā. Empīriska pētījuma rezultāti liecina par muzikalitates attīstības pozitīvu dinamiku. Bakalaura darba teorētiskais pētījums balstās galvenokārt uz M.Ričukas, S Grasmanes, N. Pagrabas, A. Līdumas, L. Lasmanes un citu autoru darbiem. Bakalaura darbs sastāv no112.lappusēm, satur 8 tabulas un 4 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 73 avoti. Darbā ietverti 14 pielikumi. Atslēgas vārdi : muzikalitāte, muzikalitātes struktūrkomponenti: emocionālā atsaucība, ritma izjūta, dziedāšanas prasme, muzikālā uztvere
 
The aim of the work is to theoretically analyze and practically test the development of musicality of children in musical activities in the preschool. Tasks: 1. To get acquainted with pedagogical and psychological literature about the essence of musicality. 2. Analyze musical activities as children's musicality developers. 3. Take a practical study in a preschool institution Bachelor paper consists of an introduction, four chapters, conclusions. The first chapter of the book summarizes the literature on pedagogues and psychologists' theoretical knowledge of musicality. Also, literature about the nature of musicality and the possibilities of developing musicality in pre-school is being studied. Chapter 2 summarizes musical activities as children's musicality developers, such as singing, listening to music, instrumental play. The third chapter gives an overview of the possibilities of developing musicality of pre-school children in musical activities, based on the development of the musical abilities of children of pre-school age children, developed four musicality development criteria and indicators that were determined in each musical activity. The theoretical research of the Bachelor's paper is based on the works of M. Ricucas, S. Grasmanes, N. Pagrabas, A. Lidumas, L. Lasmanes and others. Bachelor paper consists of 110.pages, contains 8 tables and 4 pictures, 73sources of literature and information were used to work out the work. The work contains 14 appendixes. Keywords: musicality, musicality structural components: emotional responsiveness, sense of rhythm, singing skills, musical perception.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37422
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV