Show simple item record

dc.contributor.advisorPoiša, Mārīte
dc.contributor.authorGūtmane, Sandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-16T02:02:14Z
dc.date.available2017-12-16T02:02:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61460
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37478
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: „3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana kustību rotaļās”. Darba izvirzītais mērķis: izzināt kustību rotaļu nozīmi 3 - 4 gadus veca bērna saskarsmes prasmju sekmēšanai pirmsskolā. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: •analizēt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par saskarsmes sekmēšanu jaunākajā pirmsskolas vecumā; •izzināt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par kustību rotaļu nozīmi saskarsmes sekmēšanā; •pētīt kustību rotaļu kā saskarsmes sekmētāju 3-4 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoga un psihologa atziņas par saskarsmi, tās attīstības likumsakarībām vidējās pirmsskolas vecumā. Kā arī tiek analizēts kustību rotaļu raksturojums saskarsmes sekmēšanai. Kvalifikācijas darba pētījumā tiek iesaistīti vidējās pirmsskolas vecuma bērni. Pētījuma gaitā izmantotas empīriskās metodes- intervija, kuras rezultātā tika noskaidrots pedagoga viedoklis un darba metodes bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai. Pedagoģiskais novērojums kā arī praktiskais darbs ar bērniem, kura tika izmantotas 7 kustību rotaļas. Apkopojot iegūtos rezultātus, var secināt, ka izmantojot bērnu vecumposmam atbilstošas kustību rotaļas saskarsmes prasmju sekmēšanai, bērnos veidojas prieks, uzticība, pozitīvas emocijas, fiziskās aktivitātes, kas veicina bērna savstarpējo saskarsmi ar vienaudžiem un pedagogiem. Kvalifikācijas darbam ir 2 daļas, 2 tabulas, 45 lpp., 2 pielikumi, izmantoti 47 literatūras avoti, kuri no tiem 8 ir svešvalodā.
dc.description.abstractTheme of the qualification work: “The promotion of communications skills in motion games for 3 - 4 year old kids”. The nominated aim of the work: to inquire the meaning of the motion games in promotion of communication skills of 3 - 4 year old kids in preschool. For the achievement of the aim there were following tasks put forward: •to analyse pedagogical and psychological literature about promotion of communication in the youngest age in preschool; •to inquire pedagogical and psychological literature about the importance of motion games in promotion of communication; •to research the motion game as the promoter of communication for 3-4 year old kids. In the theoretical part of the qualification work there are conclusions of pedagogues and psychologists analysed about communication, its regularities of development in the middle age of preschool. As well as the characterization of motion games analysed for the promotion of communication. In the research part of the qualification work there are middle age kids of preschool involved. In the course of the research there are empirical method – an interview applied, in result finding out the opinion of pedagogue and methods of the work for the promotion of communication skills; pedagogical observation as well as practical work with kids where 7 motion games were applied. Summing up the results, it is possible to conclude that applying motion games corresponding to kids’ age group for the promotion of communication skills there derive happiness for kids, trust, positive emotions, physical activities which promote kids’ mutual communication with peers and pedagogues. There are 2 parts of the qualification work, 2 charts, 45 pages, 2 appendices, and 47 literature sources used, 8 of them in foreign language.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subject3 -4 gadus veci bērni
dc.subjectsaskarsmes prasmju sekmēšana
dc.subjectkustību rotaļas
dc.title3-4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana kustību rotaļās
dc.title.alternativeThe promotion of communication skills in motion games for 3-4 years old kids
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record