Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas procesā
Автор
Ķiņķere, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Tēma: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas procesā. Autore: Anda Ķiņķere. Teorētiski un praktiski pētīt radošuma sekmēšanu vizuālās mākslas procesā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darbs sastāv no divām daļām: -teorētiskajā daļā apkopotas pedagogu un psihologu atziņas par radošuma sekmēšanu vizuālās mākslas procesā -praktiskajā daļā atspoguļoti pētījuma rezultāti par radošuma sekmēšanu vizuālās mākslas procesā. Kvalifikācijas darba pētījuma gaitā darba teorētiskā daļa balstās uz L.Belicka, A.Druvaskalnes, D.Eidara, R.Fišera, B.Frīdenberga, V.Hiberna, I.Likas, A.Plaudes, R.Purmales autoru teorijām. Darba izstrādes gaitā ir gūts apliecinājums, ka, izmantojot daudzveidīgus paņēmienus, tiek veicināta bērnu radošo spēju attīstība. Pedagogam jāļauj bērnam pašam radoši attīstīties, jo pirmsskolas vecuma bērni spēj paši realizēt savas idejas. Subject: promoting the creativity of the elder preschoolers in the visual arts process. The author: Anda Ķiņķere. Theoretically and practically, studying the promotion of creativity in the visual arts process for older children of pre-school age. The work consists of two parts: - the theoretical part summarizes the ideas of educators and psychologists on promoting creativity in the visual arts process; - the practical part reflects the results of the research on promoting creativity in the visual arts process. During the qualification work, the theoretical part of the work is based on author's theories - L.Belicka, A.Druvaskalnes, D.Eidara, R.Fišera, B.Frīdenberga, V.Hiberna, I.Likas, A.Plaudes. During the development of the work, it has been proved that the development of children's creative abilities is promoted through a variety of techniques. The teacher should allow the child to develop himself creatively, as pre-school children are able to realize their ideas themselves.