Pirmsskolas un ģimenes sadarbības iespējas bērnu sagatavošanai skolai
Author
Dunda, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir pirmsskolas un ģimenes sadarbības iespējas bērnu sagatavošanai skolai. Maģistra darbs ir teorētiski praktisks pētījums, kurā ir 2 teorētiskās nodaļas un 1 praktiskā nodaļa. Maģistra darbs ir izstrādāt ar mērķi noskaidrot iespējas, kā sadarbība pirmsskolas un ģimenes starpā var palīdzēt sagatavot bērnu skolai. Tika veikts pētījums, kas satāvēja no literatūras avotiem, kvantitatīvajiem datiem (anketām), kuri tika analizēti un tika izdarīts galvenais secinājums, ka ģimenes un pirmsskolas sadarbības iespējas spēj bērnu labāk sagatavot skolai, tikai pirmsskolas skolotājam un vecākiem ir jābūt atvērtākiem sadarbībai un jācentrējas uz bērnu sasniegumu veicināšanu. Maģistra darba laikā gūtie secinājumi var tikt izmantoti, lai uzlabotu bērnu sagatavošanas iespējas skolai. Subject of this magister’s paper are to investigate opportunities of cooperation between pre-school and family of a child to prepare them for school. This paper is theoretical and practical study which contains 2 theoretical and 1 practical sections. Purpose of this work is to investigate, how cooperation between family and child’s pre-school staff can help preparing children for school. Research was carried out which consists of various sources of literature, quantitative data (polls), which were analysed and main conclusion was made that cooperation between parents and pre-school staff can assist with preparation of children for school, if pre-school teachers and child’s parents are more open for cooperation with each other and focuses on promoting child’s individual achievements. The conclusions made within this paper can be used to assist in better preparation of children for school.