Adaptācijas sekmēšana rotaļās agrajā bērnībā pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Rimša, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: Adaptācijas sekmēšana rotaļās agrajā bērnībā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autors: Madara Rimša Darba vadītājs: Tija Zīriņa Mērķis: Teorētiski analizēt bērnu adaptācijas sekmēšanas iespējas rotaļās agrajā bērnībā pirmsskolas izglītības iestādē. Uzdevumi: 1.Analizēt adaptācijas jēdzienu un adaptācijas problēmas agrajā bērnībā. 2.Noskaidrot pedagoģiskos paņēmienus adaptācijas veicināšanai agrās bērnības vecumā. 3.Veikt pētījumu par bērnu adaptācijas veicināšanu agrās bērnības vecumā. 4.Izstrādāt ieteikumus pedagogiem bērnu adaptācijas veicināšanai agrās bērnības vecumā. Darba teorētiskā daļa tika balstīta uz zināmu autoru citātiem un atziņām. Kā, piemēram, I. Stangaine,V Romenkova, D. Kājiņa, I. Aunīte, A. Špona, K. Spāde, D. Dzintere u.c. Darbā tiek analizēts bērnu agrīna vecumposma īpatnības, adaptācijas pakāpes, bērnu emocionālais stāvoklis atbilstoši viņa vecumam. Tiek aplūkotas dažādas rotaļas un pirkstiņ spēles, kas var palīdzēt adaptācijas procesā. Praktiskajā daļā, balstoties uz autoru atziņām, tiek veikts pētījums. Pirmajā daļā tiek anketēti vecāki ar atklāta tipa anketām. Tās tika veidotas, lai pēc iespējas tuvāk iepazītu katru bērnu ārpus PII. Analizējot anketu rezultātus, pedagogam ir vieglāk saprast bērnu uzvedību, rīcību. Piemeklēt pareizo pedagoģisko pieeju, individuāli katram bērnam Pētījuma gaitā izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Atslēgas vārdi: Adaptācija, rotaļu vide, sadarbības prasmes, rotaļu veids. Darbs sastāv no 61 lpp., Tajā iekļauti 12 attēli un 11 tabulas. Darbā izmantoti 37 avoti. Topic of the Bachelor’s paper: Advancement of adaptation in early childhood play at pre-school Author of the paper: Madara Rimša Supervisor: Tija Zīriņa Aim: In theory to analyse the possibilities for promoting children's adaptation of early childhood with nursery school. Tasks: 1. The analysis of adaptation concepts and adaptation issues in the early childhood. 2. Pedagogical techniques to promote adaptation to the age of early childhood. 3. A study on children's adaptation of the age of early childhood. 4. To develop recommendations for promoting children's adaptation of early childhood educators. The theoretical part was based on a certain amount of the authors' quotations and advice. As, for example, I. Stangaine, V Romenkova, D. pillar I. Aunīte, A. Špona, K. Spāde, D. Dzintere, etc. You are currently reviewing the work of the peculiarities of the children's early, an adaptation of children, in accordance with his or her age. Discusses a variety of games and finger games that can help the adaptation process. In the practice session on the basis of the authors' knowledge, the study is conducted. The first subparagraph shall be questionnaire parents with open type questionnaires. They were created, as close as possible to know each child outside of PII. The analysis of the questionnaire results, for a teacher is easier to understand children's behaviour, Find the correct teaching approach, individual child Study has been nominated in the course of the hypothesis was confirmed. Keywords: adaptation, the environment, cooperative skills, play the way. Work consists of 61, p. It contains 12 images and 11 tables. 37 in the work of the sources used.