Kustību apguves sekmēšana muzikālajās rotaļās bērniem agrajā bērnībā
Author
Jermacāne, Māra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: kustību apguves sekmēšana muzikālajās rotaļās bērniem agrajā bērnībā. Mērķis: teorētiski un praktiski izzināt bērnu kustību apguves veicināšanu muzikālās rotaļās. Kvalifikācijas darbam ir divas nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek analizēti autoru darbi par agrīnās bērnības vecumposmu likumsakarībām, pētīta bērnu kustību sekmēšana dienas ritā un kustību apguves veicināšana muzikālajās rotaļās. Otrajā nodaļā tiek veikts praktisks novērojums, kurā pēc darba autores izstrādātajiem kritērijiem tiek veikta bērnu kustību izpēte, analizēti pētījuma sākuma daļā iegūtie rezultāti un veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība muzikālajās rotaļās. Pētījuma nobeiguma daļā iegūto rezultātu apstrāde un analīze. Praktiskajā daļā apstiprinājās pētījumā izvirzītā hipotēze - muzikālo rotaļu izmantošana sekmē 2 – 3 gadīgu bērnu kustību apguvi. Kvalifikācijas darba izstrādei tika analizēti 33 informācijas avoti. Darba apjoms 46 lpp., tekstu ilustrē 14 attēli, 3 tabulas un pielikumi. Qualification work theme: Promotion of movement learning in musical activities in early childhood. Objectives: theoretically and practically to find out the promotion of the movement learning of children in musical activities. Qualification work consists of two chapters. The first chapter analyzes author’s works on regularities of early childhood ages, studies promotion of movement in the daily rhythm and the promotion of movement learning in musical activities. In the second chapter a practical observation was carried out, in which according to the criteria developed by the author the study of children's movements was carried out, the results obtained were analyzed and pedagogical trial work in musical activities was performed. Processing and analysis of the results obtained in the study was carried out. The research hypothesis was confirmed in the practical part- the use of musical activities contributes to the acquisition of movements for 2 to 3 years olds. In qualification work 33 sources of information were analyzed. Work consists of 46 pages, texts are illustrated by 14 pictures, 3 charts and annexes.