Show simple item record

dc.contributor.advisorBula-Biteniece, Inta
dc.contributor.authorGrauduma, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-16T02:02:25Z
dc.date.available2017-12-16T02:02:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61522
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37509
dc.description.abstractDarba autors: Ieva Grauduma. Pētījuma tēma Pedagogu un vecāku sadarbība bērna fizisko aktivitāšu sekmēšanā. Pētījuma mērķis – Pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu un vecāku sadarbības metožu apraksta izveide un piemērotāko sadarbības metožu apkopojums bērna fizisko aktivitāšu sekmēšanai. Darba vadītāja: Vecākā pasniedzēja Dr.paed. Inta Bula-Biteniece. Darba apjoms: 58 lappuses, 36 bibliogrāfiskais nosaukums, 13 attēli, 2 tabulas, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: Atslēgas vārdi – bērns, vecāki, pedagogs, fiziskā aktivitāte, sadarbība. Darbs sastāv no 2 daļām: 1.daļā tiek apskatīti bērnu fizisko aktivitāšu sekmēšanai pedagogu sadarbības metožu veidi ar vecākiem. Šī daļa sastāv no trīs apakšnodaļām. Pirmajā apakšnodaļā ir aprakstīts par fiziskām aktivitātēm un to nozīmi pirmskolas vecuma bērniem. Šī apakšnodaļa sastāv no divām apakšnodaļām, kurās aplūkots bērna pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums un aprakstīta pamatkustību nozīme bērna fizisko aktivitāšu sekmēšanā. Otrajā apakšnodaļā ir aprakstīta ģimenes loma bērna fizisko aktivitāšu sekmēšanā. Trešajā apakšnodaļā ir aplūkota pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība. Darba 2.daļa atspoguļo bērnu vecāku un pedagogu piemērotāko sadarbības metožu izpēti un pielietojumu. Otrā nodaļa sastāv no divām apakšnodaļām. Pirmajā apakšnodaļā tiek aprakstīta pētījuma metodika un darba organizācija. Otrajā nodaļā ir apkopotas un analizētas vecāku aizpildītās anketas. Kā arī aprakstīts pedagoģiskais eksperiments, kurš uzskatāmi parāda, cik liela ir vecāku iesaistīšanās pedagoģiskajā procesā. Pēc veiktā pedagoģiskā eksperimenta tiek secināts, ka ne visi vecāki ir gatavi sadarboties ar pirmsskolas izglītības pedagogiem, lai sekmētu sava bērna fiziskās aktivitātes, tomēr kopumā bērnu un vecāku apmierinātība pedagogu un vecāku sadarbības laikā par piedāvātām fiziskām aktivitātēm bija pozitīva.
dc.description.abstractThe author:Ieva Grauduma The topic of the research: Collaboration between preschools teachers and parents to promote the childrens physical movements skills. Purpose of the research: Preschools teachers and parents cooperation methods and description of the most appropriate methods of cooperation Summary of the child's physical activity promotion. Supervisor: Vecākā pasniedzēja Dr.paed. Inta Bula-Biteniece Thesis: 58 pages, 36 bibliographical entries, 13 figures, 2 tables, 2 annexes. Keywords:- child, parents, teacher, physical activity, co-operation. The work consists of 2 parts: Part 1 discusses the types of teacher co-operation methods with parents to promote children's physical activity. This part consists of three subchapters The first section describes the physical activities and their importance for preschool children. This subdivision consists of two subchapters that deal with pedagogical-psychological characteristics of the child and describes the role of basic skills in promoting the child's physical activity. The second section describes the role of the family in promoting the child's physical activity. The third section deals with the collaboration of preschool teachers and parents. Part 2 of the work reflects the research and application of the best practices of parenting and pedagogues. The second section consists of two sub-chapters.The first subdivision describes the research methodology and organization of work. The second chapter summarizes and analyzes parentfilled questionnaires. A pedagogical experiment has also been described that demonstrates how much parents are involved in the pedagogical process. After it carried out pedagogical experiment it was concluded that not all parents are willing to work with preschool teachers to promote their child's physical activity, but overall children's and parents' satisfaction of teachers and parents during our collaboration on the offered physical activity had a positive
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērns
dc.subjectvecāki
dc.subjectpedagogs
dc.subjectaktivitāte
dc.subjectsadarbība
dc.titlePedagogu un vecāku sadarbība bērna fizisko aktivitāšu sekmēšanā
dc.title.alternativeCollaboration between preschools teachers and parents to promote the childrens physical movements skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record