Show simple item record

dc.contributor.advisorPoiša, Mārīte
dc.contributor.authorCeplīte, Sigita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-16T02:02:26Z
dc.date.available2017-12-16T02:02:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61537
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37514
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore ir Sigita Ceplīte Kvalifikācijas darba vadītāja ir Mārīte Poiša Kvalifikācijas darba tēma ir “saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās 5-6 gadīgiem bērniem”. Rotaļa ir bērnu ikdiena, un lomu rotaļās bērni attīsta radošumu, iztēli, domāšanu un ir pozitīvu emociju gūšanas avots. Darba mērķis ir analizēt un izpētīt saskarsmes prasmju sekmēšanu lomu rotaļās. Pētījuma hipotēze: saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās 5-6 gadīgiem bērniem, tiks veicināta, ja pedagogs pārzina vecumposmu attīstības likumsakarības un izvēlēsies daudzveidīgas lomu rotaļas atbilstoši bērnu pieredzei un interesēm. Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās. Darbā tiek izmantotas šādas pētījuma metodes: Teorētiskā metode: literatūras analīze Empīriskā pētījuma metode: bērnu novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība Teorētiskajā daļā tiek analizēti dažādu autoru darbi, par saskarsmes jēdzienu un tās nozīme. Tiek aplūkotas attīstības īpatnības, kas saistītas ar saskarsmi 5-6 gadus veciem bērniem. Rotaļas, to iedalījumu un nozīme bērna attīstībā un saskarsmes prasmju sekmēšanā. Praktiskajā daļā tiek novēroti izglītības iestādes “X” bērni – 5-6 gadus veci, kopumā 6. Novērota viņu darbība un saskarsmes prasmes dažādās lomu rotaļās. Tiek pielietota pedagoģiskā izmēģinājuma darbība ar bērniem. Pētījuma rezultāti apstiprina izvirzīto hipotēzi – saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās 5-6 gadīgiem bērniem, tiks veicināta, ja pedagogs pārzina vecumposmu attīstības likumsakarības un izvēlēsies daudzveidīgas lomu rotaļas atbilstoši bērnu pieredzei un interesēm. Darbs sastāv no 36 lapām, 3 tabulām, 2attēliem, 4 pielikumiem. Atslēgas vārdi: saskarsme, kustību rotaļa, sekmēšana.
dc.description.abstractAuthor of qualifications work Sigita Ceplīte Manager of qualifications Mārite Poiša Work Theme is “communication skills promotion of the role of play in children 5-6 years of age. " Play ir children`s everyday life, and role play childrens develop creativity, imagination, thinking and positive emotion – generating source. The purpose of qualification work is to analyze and explore communication skills facilitation role play. Research hypothesis: promoting the role of communication skills play a 5-6 year old children will be facilitated if the teacher familiar with the age group development regularities and choose a variety of role play according to the children’s experience and interests. The study consist of two parts – theoretical and practical. The following research methods are used in the work: theoretical methods: analysis of literature; empirical research methods: observation of cihildrens, teaching trial operation. Theoretical part are analyzed by different authors work on the concept of communication and its importance. Deals with the development of specific features associated with the interaction of 5-6 year-olds. Games, their breakdown and role in child development and communication skills in promoting. A partical component shall be observed in educational institutions “X” children – 5-6 years old, a total of 6 observed their activities and communication skills in different roles is used for teaching a pilot activity with children. The research results confirm the hypothesis - Promoting the role of communication skills play a 5-6 year-old children will be facilitated if the teacher familiar with the age group development regularities and choose a variety of role play according to the children's experience and interests. The paper consists of 36 pages, 3 tables, 2pictures, 4 annexes. Keywords: communication, motion game, aiding
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectkustību rotaļa
dc.titleSaskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās 5-6 gadīgiem bērniem
dc.title.alternativeCommunication skills promotion of the role of play in children 5-6 years of age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record