Vecāka pirmsskolas vecuma bērna radošās darbības sekmēšana zīmēšanā
Autor
Kunčerova, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore savā darbā „Vecākā pirmsskolas vecuma bērna radošas darbības sekmēšana zīmēšanā” sniedz ieskatu par bērnu radošuma attīstību pirmsskolā piecu un sešu gadu vecuma bērniem. Savā darbā autore apskata dažādu autoru un psihologu atziņas par jēdzienu „radošums”, viņu viedokļus un uzskatus. Pētījuma pirmajā nodaļā tiek aplūkots radošās darbības skaidrojums pedagogu un psihologu teorētiskajās atziņās: •radošās darbības vispārīgs raksturojums; •radošās darbības attīstība 5-6 gadus veciem bērniem, vecumposma raksturojums; •zīmēšana – radošās darbības sekmētāja. Pētījuma otrajā daļā tiek pētīta radošās darbības sekmēšanas iespējas 5- 6 gadus veciem bērniem zīmēšanā: •pētījuma metadoloģiskais raksturojums; • bērnu raksturojums; •vecāku anketēšana.; • pētījuma norises apraksts un analīze.; •pētījumā iegūto datu analīze un apkopojums. Darbam ir šāda struktūra: ievads, divas nodaļas, divas tabulas, astoņi attēli, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts un 7;pielikumi. Darba apjoms 64 lapas. The author of the work "Promotion of creative actions for older preschool child" researches the development of children's creativity in the preschool at ages five and six years. In his work the author investigates the ideas of various authors and psychologists about the concept of "creativity", their opinions and beliefs. The first chapter of this study work describes the following explanation of creative activity in theoretical knowledge of pedagogues and psychologists: • general characteristics of creative activity; • development of creative activity for children aged 5-6, age characteristics; • drawing – a promotion of creative activity. The second part of the work the author researches the possibilities how to promote creative activity in drawing processes of children aged 5-6 years: • methodological description of the research; • Characteristics of children; • questionnaire for parents; • Description and analysis of the research proceses; • analysis and summarize of data obtained in the research. The work has the following structure: introduction, two chapters, two tables and eight pictures included, conclusions, list of literature sources and 7; attachments. The total volume of work is 63 pages.