Gribas īpašību sekmēšana rokdarbos vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
Author
Vītola, Siguta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Priede, Ligita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Gribas īpašību sekmēšana rokdarbos vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darba saturs: 47.lpp.,15.tabulas.,3.attēli.,44. literatūras atsauces. Pētījuma mērķis: pētīt pirmsskolas vecuma bērnu gribas īpašību sekmēšanu ar rokdarbu palīdzību. Šo tēmu bakalaura darba autore izvēlējās saistībā ar mūsdienu tehnoloģiju straujo attīstību, kuras rezultātā ļoti aktuāla paliek tēma par bērnu gribas īpašību attīstību. Pedagogam jābūt ļoti radošam un gudram, lai spētu motivēt bērnu darboties ar rokām, veidojot rokdarbus. Bakalaura darba autore pētījuma teorētiskajā daļā balstās uz dažādu pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņām. Teorētiskajā daļā tika apskatīti un analizēti tādi jautājumi, kā bērnu gribas īpašību veidošanās un attīstības likumsakarības, rokdarbu izpēte, raksturojums un to nozīme bērnu gribas īpašību sekmēšanā. Pētījuma praktiskajā daļā aprakstīta pirmsskolas vecuma bērnu gribas īpašību sekmēšana rokdarbu nodarbībās, kā arī analizētas bērnu gribas īpašības. Vērīgi novērojumi apkārtnē, dažādu materiālu izmantošana, motivācija, bērnu patstāvīga darbošanās nodarbībās un mājās kopā ar vecākiem veicina gribas īpašību sekmēšanu. The title of study: Promotion of the will traits of preschoolers by handicraft activities. Content of work: p.47,3 pictures,15.tables, analysis of 44 literature’s sources. Aim of the research: To research the development of children’s will traits by handicraft activities.The author of this study chose theme in commitment with rapid development of modern technologies, therefore advance of children’s will traits is a hot topic. Modern teachers must be very creative and smart, be able to motivate children how to make handicrafts with their hands. The theoretical part of this study depends on knowledge and conclusions of different pedagogues and psychologists: There are: •Discussions and analysis about formation and development regularities of will traits; •Research and characteristics of handicrafts; •Importance of handicrafts for promotion of children’s will traits. The practical part of this study includes description about promotion of preschoolers will traits in handicrafts lessons. They recognized, that closely observations of surroundings, use of different materiāls are good motivation for preschoolers to make various crafts themselves at home and in lessons. Such occupations promote the development of will traits.