dc.contributor.advisor | Helmane, Ineta | |
dc.contributor.author | Janovska, Inese | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-12-30T02:01:37Z | |
dc.date.available | 2017-12-30T02:01:37Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 61499 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37548 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma: 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekštatu apguvē rotaļnodarbībās Darba mērķis: pētīt 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās un apkopot ieteikumus 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās Pētījuma uzdevumi: 1.analizēt teorētisko literatūru 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās 2. pētīt reālo situāciju par 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās 3.apkopot ieteikumus 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās Pirmajā daļā tiek analizēta 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība un matemātisko priekšstatu apguves rotaļnodarbībās būtība. Otrajā daļā tiek veikti un apkopoti pētījumi par 2 – 3 gadu vecu bērnu priekšmetisko darbību matemātisko priekšstatu apguvi rotaļnodarbībās. Tiek veikta rotaļnodarbību novērošana un analizēti bērnu matemātiskie priekšstati. Trešajā daļā tiek apkopotas iespējas par 2 – 3 gadu vecu bērnu priekšmetisko darbību matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās. | |
dc.description.abstract | The topic of the qualification work: Objectives of children aged 2 - 3 years old in mathematical precepts in play exercises. The aim of the work: to develop mathematical concepts through games to children who are 2 to 3 years old. The objectives of the work: 1.Analyze theoretical literature 2-3 year old children's subject matter in the acquisition of mathematical notions in play exercises. 2.To study the real situation of children's 2-3 years of subject matter in acquiring mathematical notions in play exercises. 3.Gathering recommendations on the subject-matter of 2-3 years old children in acquiring mathematical notions in play exercises. The first part analyzes the subject matter of children aged 2 to 3 years and the essence of mathematical comprehension exercises in play lessons. In the second part, studies are carried out and collected on the mathematical concepts of children's activities in children's play of 2 to 3 year olds in the playgrounds. The observation of play activities is performed and the mathematical notions of children are analyzed. The third part summarizes the possibilities of acquiring mathematical notions of pupils from 2 to 3 year olds in the playgrounds. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | matemātisko priekšstatu veidošana | |
dc.subject | matemātika | |
dc.subject | 2 -3 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošana | |
dc.subject | matemātisko priekšstatu veidošana rotaļnodarbībās | |
dc.title | 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekštatu apguvē rotaļnodarbībās | |
dc.title.alternative | Subject action the acquisition of mathematical preconceptions in the playgrounds for 2 - 3 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |