Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorJanovska, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:37Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61499
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37548
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekštatu apguvē rotaļnodarbībās Darba mērķis: pētīt 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās un apkopot ieteikumus 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās Pētījuma uzdevumi: 1.analizēt teorētisko literatūru 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās 2. pētīt reālo situāciju par 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās 3.apkopot ieteikumus 2-3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās Pirmajā daļā tiek analizēta 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība un matemātisko priekšstatu apguves rotaļnodarbībās būtība. Otrajā daļā tiek veikti un apkopoti pētījumi par 2 – 3 gadu vecu bērnu priekšmetisko darbību matemātisko priekšstatu apguvi rotaļnodarbībās. Tiek veikta rotaļnodarbību novērošana un analizēti bērnu matemātiskie priekšstati. Trešajā daļā tiek apkopotas iespējas par 2 – 3 gadu vecu bērnu priekšmetisko darbību matemātisko priekšstatu apguvē rotaļnodarbībās.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work: Objectives of children aged 2 - 3 years old in mathematical precepts in play exercises. The aim of the work: to develop mathematical concepts through games to children who are 2 to 3 years old. The objectives of the work: 1.Analyze theoretical literature 2-3 year old children's subject matter in the acquisition of mathematical notions in play exercises. 2.To study the real situation of children's 2-3 years of subject matter in acquiring mathematical notions in play exercises. 3.Gathering recommendations on the subject-matter of 2-3 years old children in acquiring mathematical notions in play exercises. The first part analyzes the subject matter of children aged 2 to 3 years and the essence of mathematical comprehension exercises in play lessons. In the second part, studies are carried out and collected on the mathematical concepts of children's activities in children's play of 2 to 3 year olds in the playgrounds. The observation of play activities is performed and the mathematical notions of children are analyzed. The third part summarizes the possibilities of acquiring mathematical notions of pupils from 2 to 3 year olds in the playgrounds.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmatemātisko priekšstatu veidošana
dc.subjectmatemātika
dc.subject2 -3 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošana
dc.subjectmatemātisko priekšstatu veidošana rotaļnodarbībās
dc.title2 - 3 gadus vecu bērnu priekšmetiskā darbība matemātisko priekštatu apguvē rotaļnodarbībās
dc.title.alternativeSubject action the acquisition of mathematical preconceptions in the playgrounds for 2 - 3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record