Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorBroka, Ivonna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:54Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61590
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37583
dc.description.abstractDarba autors: Ivonna Broka Bakalaura darba temats: Rotaļas izmantošana uzvedības traucējumu mazināšanā 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Mērķis: Analizēt rotaļu izmantošanas pedagoģiskās iespējas uzvedības traucējumu mazināšanā pirmsskolā. Darba pirmajā nodaļā tiek iepazīstināts ar uzvedības traucējumu raksturojumu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā dažādu autoru teorijās. Šajā nodaļā tiek aprakstīts par uzvedības traucējumu būtību. Tiek vērsta uzmanība uz uzvedības traucējumu izpausmēm 5 - 6 gadus veciem bērniem. Tiek aprakstīta un analizēta rotaļa kā bērna attīstības veicinātāja un tās izmantošana uzvedības traucējumu korekcijā. Otrajā nodaļā tiek veikta praktiska izpēte par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības traucējumu mazināšanas iespējām rotaļās un spēlēs. Tika izvirzīti kritēriji un veikta šo bērnu novērošana un uzvedības skatījumā vērtēšana, pēc kuriem vadoties tika vērtēta bērnu uzvedība pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Pētījuma laikā tika iegūta konkrēta informācija par bērnu uzvedības izpausmēm, izmantojot rotaļas uzvedības traucējumu korekcijā. Pētījumā apstiprinājās hipotēze, ja pirmsskolas izglītības iestādē pedagogs izmanto pēc satura dažādas rotaļas, to elementus, sekmējot sadarbības prasmes, ievērojot vecumposma attīstības likumsakarības un katra bērna individuālās īpatnības, tad iespējamas korekcijas uzvedības traucējumu mazināšanā. Bakalaura darba struktūra: Bakalaura darbs sastāv no 55 lappusēm, tajā skaitā 14 attēli un 3 tabulas. Bakalaura darbam izmantoti 58 informācijas avoti. Atslēgas vārdi: uzvedības traucējumi, rotaļa, spēle, pirmsskola.
dc.description.abstractAuthor: Ivonna Broka Topic of bachelor paper: Using games to reduce behavioral disorders in 5-6-year-old preschool children. Aim: Analyze pedagogical opportunities of using games to reduce behavioral disorders in preschool. In the first chapter an insight is given into characteristics of behavioral disorders in the preschool pedagogical process according to the theories of several authors. The essence of behavioral disorders is described. Attention is paid to manifestation of behavioral disorders in 5-6-year-old children. Game as promoter of child’s development is described and analyzed and its use in correction of behavioral disorders. In the second chapter a practical research was carried out about the opportunities how to reduce behavioral disorders in preschool children using games. Criteria were set, the children were observed and their behaviour was evaluated according to these criteria at the beginning and at the final stage of the research. During the research specific information was obtained about children’s behavioral expressions while using games in the correction of behavioral disorders. Hypothesis proved to be correct- if preschool teachers use different games and their elements to develop communication skills, considering age group features and each child’s individual features, it is possible to reduce behavioral disorders. Structure of bachelor paper: The paper consists of 55 pages, including 14 pictures and 3 tables. 58 sources of information were used. Keywords: behavioral disorders, play, game, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectuzvedības traucējumi
dc.subjectrotaļa
dc.subjectspēle
dc.subjectpirmsskola
dc.titleRotaļas izmantošana uzvedības traucējumu mazināšanā 5 - 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativeUsing games to reduce behavioral disorders in 5-6-year-old preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record