• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmes sekmēšana vizuālajā mākslā

Thumbnail
View/Open
299-61618-Meiere-Dzintare_Agnese_am17044.pdf (1.826Mb)
Author
Meiere-Dzintare, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Savā bakalaura darbā autore pēta stastītprasmes sekmēšanu un tas sekmēšanas veicināšanas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem vizuālajā mākslā. Ievadā tika pamatota problēmas aktualitāte un pētījuma tēmas izvēle, kā arī izklāstīts pētījuma priekšmets, mērķis, hipotēze, uzdevumi un metodes. Pirmajā daļā tika apskatīta pētījuma teorētiskā puse: ir aprakstīta bērna fiziskā attīstība, saskarsmes attīstība, stāstītprasmes attīstības likumsakarības, kā arī vizuālās mākslas iespējamā ietekme bērnu stāstītprasmes sekmēšanā. Otrajā daļā ir empīriskā pētījuma apkopojums, uz kura pamata tika dotas rekomendācijas pirmsskolas skolotājiem, kā attīstīt bērna stāstītprasmi, tai skaitā vizuālās mākslas nodarbībās. Atslēgas vārdi: pirmsskolas vecuma bērns, runa stāstītprasme, sekmēšana.
 
The author studied the development of narrative skills and their development opportunities for preschool children in Visual Arts. In introduction the topicality of the problem and the choise of the theme were stated, as well as subject of the research, aim, hypothesis,objectives and methods In the second part is the summary of empirical research, according to which the recommendations how to develop child’s narrative skills in daily cooperation with him are given to preschool teachers . Key words: preschool children, speech, narrative skills
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37597
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV