Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorTrumpekoja, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:02:03Z
dc.date.available2017-12-30T02:02:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61631
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37604
dc.description.abstractDarba autors: Santa Trumpekoja Bakalaura darba temats: ‘’Sociālo prasmju attīstības veicināšana 3 gadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā pirmsskolā’’. Mērķis: Izpētīt sociālo prasmju attīstības veicināšanas iespējas pirmsskolā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darba pirmajā nodaļā tiek skaidroti sociālo prasmju jēdzieni un raksturojumi dažādu autoru teorijās. Tiek vērsta uzmanība uz jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju attīstības sekmēšanu. Šajā nodaļa tiek aprakstītas gan pedagoga loma sociālo prasmju veicināšana, gan ģimenes loma sociālo prasmju veicināšana. Šajā nodaļā tiek arī aprakstītas bērna vecuma īpatnības, un rotaļnodarbību loma bērna attīstībā. Otrajā nodaļā tiek veikta praktiska izpēte, caur rotaļnodarbībām, lai vecinātu sociālās prasmes. Sociālās prasmes var apgūt tikai caur rotaļnodarbībām. Tika izvirzīti kritēriji bērnu sociālo prasmju izvērtēšanai, pēc kuriem vadoties tika vērtēts bērnu sociālo prasmju līmenis pētījuma sākumā, pētījuma beigās. Pētījumā apstiprinājās hipotēze, ka bērnu sociālās prasmes tiks sekmētas tad, ja skolotāja ievēros bērna vecuma individuālās īpatnības, ikdienas mācību un audzināšanas procesā mērķtiecīgi veidos situācijas un izmantos metodes sociālo prasmju attīstīšanai. Skolotājai mērķtiecīgi jāorganizē mācību procesā, lai sekmētu bērnu sociālās prasmes. Skolotājai jāorganizē interesantas rotaļas, lai bērni aktīvi tajās iesaistītos. Bakalaura darba struktūra: Bakalaura darbs sastāv kopā no 73 lpp, tai skaitā 11 tabulām, 2 diagrammām. Bakalaura darbam izmantoti 34 informācijas avoti.
dc.description.abstractAuthor of work: Santa Trumpekoja Bachelor's paper: Promote improvement of social skills for 3 years old pre-school children on pedagogy process. Aim: Explore the possibilities of promoting social skills in preschools for younger preschool children. The first chapter introduces the concepts and characteristics of social skills in the theories of various authors. Attention is given to promoting the social skills of younger children of pre-school age. This chapter describes both the role of the teacher in promoting social activities and the role of the family in promoting social skills. This chapter describes the peculiarities of the child's age, the role played by play activities. The second chapter deals with practical research, through play activities, to advance social skills. Social skills can only be learned through play activities. Criteria for assessing the social skills of children were set up, according to which the level of social skills of children was assessed at the beginning of the study, at the end of the study. The study confirmed the hypothesis that social skills of children will be promoted if the teacher observes the individual peculiarities of the child's age, in the everyday learning and upbringing process they will purposefully form situations and use methods for developing social skills. The teacher is purposefully organizing a learning process to promote the social skills of children. The colleague organizes interesting games for the children to actively participate in them. Bachelor paper consists of 74 pages, including 11 tables, 2 charts. 34 sources of information were used for the bachelor paper.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSociālās
dc.subjectPrasmes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectRotaļa
dc.titleSociālo prasmju attīstības veicināšana 3 gadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
dc.title.alternativePromote improvement of social skills for 3 years old pre-school children on pedagogy process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record