Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorKantele, Mārīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:27Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61644
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37609
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Bērnu bailes un to novēršanas iespējas pirmsskolas vecumā. Kvalifikācijas darba autore: Mārīte Kantele Darba vadītāja: Prof., Dr.psych. Tija Zīriņa Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp, 4 tabulas, 6 attēli, 2 pielikums, 25 literatūras avoti. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt bērnu bailes un to novēršanas iespējas pirmsskolas vecumā. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1.Analizēt bērnu bailes un to veidus pedagogu un psihologu teorijās. 2.Veikt bērnu attīstības likumsakarību analīzi pirmsskolas vecumā pētāmās problēmas kontekstā. 3.Veikt pētījumu par bērnu bailēm un to novēršanas iespējām pirmsskolas vecumā. 4. Izstrādāt priekšlikumus bērnu baiļu novēršanā pirmsskolas vecuma bērniem. Atslēgas vārdi: pirmsskolas vecums, bailes, bērns. Pētīšanas metodes: 1. Teorētiskā metode: zinātniskās literatūras analīze. 2. Praktiskā metode: bērnu novērošana, vecāku un pedagogu anketēšana. Teorētiskā daļa balstās uz zinātniskās literatūras analīzi, kurā aplūkoti dažādu autoru viedokļi par pirmsskolas bērnu attīstību, par iespējamām baiļu izpausmēm. Tiek aplūkoti veidi, lai mazinātu bērnos baiļu izpausmes . Empīriskā daļa balstās uz kvalifikācijas darba autores vērojumu, kura pamatā tika noteikti kritēriji baiļu izpausmēm, kuri pēc tam tika apkopoti tabulā. Galvenais secinājums, pie kuras nonāca kvalifikācijas darba autore ir, lai, novērstu bērna bailes, jāsadarbojas vecākiem un pedagogiem, ar rotaļu un dažādu metožu palīdzību var mazināt baiļu izpausmes.
dc.description.abstractQualification work theme: The fears of children and the possibilities of their prevention in pre-school age. Author of the qualification work: Mārīte Kantele Supervisor: Prof., Dr.psych. Tija Zirina The amount of qualification work: 54 p., 4 tables,6 pictures, 2 appendix, 25 literature sources. The purpose of the qualification work: to study the fears of children and the possibilities of their elimination in pre-school age. Qualification work assignments: 1. To analyze the fears of children and their types in theories of teachers and psychologists. 2. To analyze the regularities of children's development in the context of the problem under study in pre-school age. 3. Carry out a study on children's fears and the possibilities of their prevention in pre-school age. 4. To develop proposals for the prevention of childhood fears for pre-school children. Key words: pre-school age, fear, child. Research methods: 1. Theoretical method: analysis of scientific literature. 2. Practical method: child monitoring, parenting and teacher surveys. The theoretical part is based on the analysis of scientific literature, which deals with the views of different authors about the development of pre-school children, about possible manifestations of fear. There are ways to reduce the expressions of children’s fears. The empirical part is based on the observation of the author of the qualification work, which was based on the criteria for expressions of fear, which were then summarized in the table. The main conclusion reached by the author of the qualification work is to work with parents and educators in order to prevent child's fears, by means of games and various methods, they can reduce the manifestations of fear.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas vecums
dc.subjectbailes
dc.subjectbērns
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleBērnu bailes un to novēršanas iespējas pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeThe fears of children and the possibilities of their prevention in pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record