Sešgadīgu bērnu dzimuma priekšstatu izpratne bērnstrukturētās rotaļās
Author
Zariņa, Zita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Legzdiņa Z., 2017. Bakalaura darbs “Sešgadīgu bērnu dzimuma priekšstatu izpratne bērnstrukturētās rotaļās” sastāv no satura rādītāja, ievada, 3 nodaļām, 3 apakšnodaļām, 7 tabulām, 12 attēliem, secinājumiem, izmantotās literatūras un citu avotu sarakstiem, pielikumiem. Lai bērns veiksmīgi spētu veidot sadarbību un pozitīvu komunikāciju ar apkārtējiem cilvēkiem, bērnam pirmsākumos ir jāizprot pašam sevi un jāizprot savas vēlmes, intereses. Vislabāk bērns apzināsies sevi un savas vēlmes, ja bērnam būs skaidras sava dzimuma īpašības un iezīmes. Darba mērķis - analizēt sešgadīgu bērnu dzimuma izpratnes veicināšanas iespējas bērnstrukturētās rotaļās. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tiek izmantotas pētnieciskās metodes: teorētiskās – zinātniskās literatūras analīze pedagoģijā, psiholoģijā; empīriskās – pedagoģiskais novērojums, pārrunas, aptaujas, darbu analīze, pētījumā iegūto rezultātu apkopošana. Atslēgas vārdi – dzimums, bērnstrukturētas rotaļas, dzimuma atšķirības, sešgadīgi bērni. Legzdina Z., 2017. Bachelor thesis ‘’Six year old child understanding of gender through child structured games" consists of table of contents, introduction, 3 sections, 3 subsections, 7 tables, 12 images, conclusions, used literature and list of other sorces, attachments. For the child to be able to successfully make cooperation and positive communication with surrounding persons, the child at the beginning must understand him self, his needs and his interests. The child will best know his wishes and be awere of him self, if his gender characteristics and traits will be clear to him. The purpose of the work – analyze gender awareness promotion opportunities in child structured games for six year old child.To achieve the stated purpose, research methods are being used: theoretical- analysis of scientific literature in pedagogy, psychology; empirical- pedagogical observation, interviews, surveys, work analysis, compilation of the results obtained in the study. Keywords – gender, child structured games, gender differences, six year old child.