Pašapziņas sekmēšana 5 - 6 gadīgiem bērniem lomu rotaļās
Author
Ēķe, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Līduma, Anna
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Pašapziņas sekmēšana 5-6 gadīgiem bērniem lomu rotaļās Darba autors: Krista Ēķe Darba zinātniskais vadītājs: Dr. prof. Anna Līduma Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt pašapziņas sekmēšanu vecākā pirmsskolas vecuma bērniem lomu rotaļās. Analizēti tādi jautājumi kā pašapziņas jēdziena skaidrojums, tās attīstības pakāpes, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības raksturojums temata ietvaros. Pētījuma praktiskajā daļā tika veikts pētījums, par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pašapziņas sekmēšanu lomu rotaļās. Pētījumā tika izzināta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pašapziņa lomu rotaļās: tika izzinātas saskarsmi sekmējošas iespējas rotaļā, izmantotas rotaļas bērnu intereses un vajadzību rosināšanai, bērni iesaistīti aktīvā rotaļu darbībā pirmsskolas nodarbībās. Pētījums tika veikts pirmsskolas izglītības iestādē X, tajā piedalījās 12 vecākā pirmsskolas vecuma bērni un viņu vecāki. Lappušu skaits: 56, Attēlu skaits: 10, Tabulu skaits: 5 Pielikumu skaits: 2 Izmantoto informācijas avotu skaits: 28 Title of the work: Promotion of self-confidence in children aged 5-6 using role-play games. The author: Krista Eke Scientific supervisor: Dr. prof. Anna Liduma The purpose of work: Purpose of bachelors degree : to carry out a theorethical research and a study about the development and promotion of self-confidence in children aged 5-6 using role-play games. The theoretical approach to this dissertation analyses the concept of self-confidence and its developmental stages and it also describes the educational progression of primary school children aged 5-6. The practical part entitles a study where the methods for increased self-confidence were implemented in primary school environment and conclusions drawn as to how they affect children aged 5-6. The study also tries to explore the effectiveness of role-play games. It demonstrates and informs of the pre-conditions needed for a succesful interraction among 5-6 year old children so that they can develop self-confidence during the role-play games but their interests and needs are maintained simultaneously. The study was conducted in a primary school X with the involvement of 12 children aged 5-6 and their parents. Number of pages: 39, Number of images: 10, Number of tables: 5 Number of attachments: 2 The source of the information: 28