Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorCibuļska, Karlīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:43Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61729
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37642
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Karlīna Cibuļska. Darba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju pilnveide rotaļās. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pamatot vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju pilnveidi rotaļās Teorētiskajā daļā tika analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par saskarsmi un rotaļu, to nozīmi saskarsmes veidošanā. Izzinātas vecākā pirmsskolas vecuma bērna likumsakarības, lai veiksmīgi un atbilstoši praktiskajā daļā, veicot pētījumu, tiktu izzināti rotaļu veidi, kas sekmē bērnu prasmju attīstību. Lai pārbaudītu bērnu prasmes, tika izmantoti kritēriji (balstoties uz D. Lieģenieces, L. Vigotskas, D Elkoņina atziņām). Lai gan rotaļas ir bērna ikdiena, dzīvesveids, kurā bērni neapzināti mācās un pilnveidojas, ļoti bieži ir dzirdams, ka bērni nerotaļājas, viņiem rotaļas neinteresē. Strādājot PII, arvien vairāk ir novērojamas situācijas, kad bērni neprot rotaļāties, bērni neprot risināt konfliktus, neprot viens otram piekāpties, kā arī iemesls tam, ka rotaļās bērni neiesaistās vai iesāk, un nevēlas turpināt, ir arī tas, ka bērniem nav pieejama pietiekoša materiālā bāze. Darbā tika pētīta saskarsmes būtība. To jēdziens, struktūra, kā arī funkcijas vecākā pirmsskolas vecumā. Kā arī rotaļas un tās nozīme saskarsmes prasmju veicināšanā. Pētījuma bāze: Tukuma novada X pirmsskolas izglītības iestāde, vecākā pirmsskolas vecuma bērni Darba apjoms: Izstrādātais darbs sastāv no 2 nodaļām un 8 apakšnodaļām, 59 lapaspuses, 6 attēliem un 6 tabulām un 53 bibliogrāfiskā saraksta vienībām, no kurām 13 ir svešvalodā, un 8 pielikumiem. Atslēgas vārdi: saskarsme, saskarsmes prasmes, pirmsskola, rotaļa, spēle
dc.description.abstractThe author of bachelor work: Karlīna Cibuļska. Title of the work: The elder pre-schoolers communication skills formation in play. Objective of the study: To learn in theory and approve in practice improvement of communication skills with play for the elder pre-schoolers. The theoretical part examines pedagogical and psychological literature about communication and play, their role in forming communication. The regularities of the elder pre-school children were identified to successfully and appropriately to the practical part of the study, there would be studied the types of play that promote the improvement of children's skills. To test children’s skills there were used criteria which are based on findings of D.Liegeniece, L.Vigotsky, D.Elkonin. Although play is a child's everyday life and a way of life in which children unconsciously are learning and improving, it's often heard that children are not involving in play and they are not interested in it. While working in a pre-school, more and more there are observations that children are not able to play, to solve conflicts, do not know how to make concessions to each other, and the reason that children do not play or start playing and do not want to continue playing is also that children have not sufficient material base. The work examines the essence of communication. The concept, structure, and function of the elder pre-schoolers. As well as play and its role in improving communication skills. Base of the study: Pre-school children of the pre-school institution X in Tukums district. Workload: The work consists of 2 chapters and 8 sub-chapters, 59 pages, 6 figures and 6 tables and 53 bibliographic units, of which 13 are in a foreign language, and 8 annex. Keywords: communication, communication skills, pre-school, play, game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsaskarsmes prasmes
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrotaļa
dc.subjectspēle
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju pilnveide rotaļās
dc.title.alternativeThe elder pre-schoolers communication skills formation in play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record