Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorVorobjova, Dita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:52Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61809
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37662
dc.description.abstractBakalaura darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā. Jautājums par saskarsmi pirmsskolā ir svarīgs, jo mūsdienās daudzas mācību prasmes saistās ar darbošanos kopā, komandā un tas, cik labi turpmāk bērns pratīs komunicēt, ir cieši saistīts ar iegūtajām prasmēm šajā vecumposmā. Pētījuma mērķis ir – pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju attīstības iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījuma hipotēze – pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā būs sekmīgāka, ja bērniem būs iespēja savstarpēji izspēlēt sižetus no literārajiem darbiem un apkārtējā vide būs veidota saskaņā ar bērnu interesēm. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek analizētas S. Omārovas, A.Vorobjova, L. Dubkēviča, R.Verderbers, K. Verderbers. u.c. autoru atziņas par saskarsmes būtību, sniegts vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums pētāmās problēmas skatījumā un analizēti sekmīgas saskarsmes veidošanās nosacījumi vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Empīriskajā daļā ir sniegts pētījuma metodoloģiskais raksturojums, izstrādāti saskarsmes vērtēšanas kritēriji, atspoguļotas dažādas literāro darbu izmantošanas iespējas bērnu saskarsmes veidošanā. Iegūtie rezultāti ir analizēti un atspoguļoti tabulā un diagrammās. Pētījuma beigās ir izdarīti secinājumi. Darba apjoms – 62 lpp., 4 pielikumi, 4 attēli, 5 tabulas un 41 literatūras avots. Atslēgas vārdi: saskarsme, literatūra, vecākā pirmsskolas vecuma bērni.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor work is “Communication skill`s improvement for elder preschool children through the process of familiarisation of literary works”. The question about interpersonal contacts at the pre-school is important, because nowadays many training skills are linked to working together, teamwork; the level of communication skills is closely linked to obtained skills at this age range. The objective of the study is to explore the development possibilities of interpersonal skills of the children at older pre-school age during the process of familiarisation of literary works. The hypothesis of study: the development of interpersonal skills of the children at older pre-school age during the process of familiarisation of literary works will be more successful if children will have possibility to play the plot of literary works and the ambient environment will be created in accordance with interests of children. The Bachelor work contains 2 parts – theoretical and empirical part. S. Omārova, A. Vorobjova, L. Dubkēviča, R. Verderbers, К. Verderbers and other author insigths of the concept of interpersonal contacts, characterisation of children development and formation of interpersonal contacts at older pre-school age are analysed within the first part of the Bachelor work. In the second part of survey there is provided the methodological characterisation of the study, as well as marked other possibilities of the use of literary works to develop the children’s interpersonal contacts. At the beginning of the study Author performs the initial observation, to find out the level of skills at the current moment. The literary works to promote the interpersonal skills has been selected. The practical organisation of games and negotiations are carried out to explore the topic deeper. The study results are analysed, conclusions were reached. The amount of work – 60 pages, 4 attachments, 4 images, 5 tables and 41 literature sources. The key words: interpersonal contacts, literature, older pre-school age children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectliteratūra
dc.subjectvecākā pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectliterārie darbi
dc.titleVECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU SASKARSMES PRASMJU PILNVEIDE LITERĀRO DARBU IEPAZĪŠANAS PROCESĀ
dc.title.alternativeCOMMUNICATION SKILL`S IMPROVEMENT FOR ELDER PRESCHOOL CHILDREN THROUGH THE PROCESS OF FAMILIARISATION OF LITERARY WORKS
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record