Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorGarda, Anda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:57Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61843
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37669
dc.description.abstractDarba autors: Anda Garda Darba nosaukums: Priekšmetiska darbība matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem pirmsskolā. Darba mērķis: izpētīt priekšmetiskās darbības nozīmi matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem matemātisko prasmju apguvē un apkopot ieteikumus priekšmetiskai darbībai matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem pirmsskolā. Darbs veidots no ievada, 2 nodaļām, 5 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 50 vienībām, 13 pielikumiem. Darba apjoms: 51 lapaspuse, 8 attēli, 2 tabulas. Pirmajā nodaļā ir analizēta teorija par priekšmetiskās darbības un matemātikas rotaļnodarbības būtību. Raksturots priekšmetiskās darbības teorētiskais pamatojums. Otrajā nodaļā tiek pētīta un raksturota reālā situācija matemātikas rotaļnodarbībās pirmsskolā, pētījuma gaitā tiek izstrādāti ieteikumi matemātisko rotaļnodarbību pilnveidošanai.
dc.description.abstractAuthor of the work: Anda Garda The title of the work: Manipulative activities with objects in math plays for five-year-olds in preschool. The aim of the work: To study the importance of the manipulative activities with objects in mathematical play-offs for five-year-old children in the acquisition of mathematical skills and to compile recommendations for such activities in mathematical play-offs for five-year-olds in the preschool. The work consists of an introduction, 2 chapters, 5 subdivisions, conclusions, literature used and a list of sources with 50 units, 13 annexes. Extent of the work: 51 pages, 8 figures, 2 tables. The first chapter analyzes the theory of the subject of manipulative activities with objects and the essence of mathematical play. The theoretical substantiation of the subject activity is described. The second chapter explores and describes the real situation in mathematical plays in preschool, during the course of the research, recommendations are being developed for improving mathematical play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpriekšmetiska darbība
dc.subjectmatemātikas rotaļnodarbība
dc.subjectpirmsskola
dc.subject5 gadus veci bērni
dc.titlePriekšmetiska darbība matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativeManipulative activities with objects in math play for five - year - olds in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record