• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kokapstrādes prasmju veicināšanas iespējas 5. klasē

Thumbnail
View/Open
299-61532-Ezerins_Martins_me17004.pdf (3.369Mb)
Author
Ezeriņš, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Volāne, Elita
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā pētītas kokapstrādes prasmju veicināšanas iespējas 5. klasē ar mērķi atklāt galvenos faktorus, kas veicina vai kavē kokapstrādes prasmju apguvi. Darba pirmajā daļā ir raksturots prasmes jēdziens un prasmju loma izglītībā un personības attīstībā; kokapstrādes prasmju attīstībā izmantojamo metožu un metodisko paņēmienu izvēle tiek saistīta ar 5. klases skolēnu vecumposma īpatnībām. Pētījuma daļā, izmantojot galvenokārt pedagoģisko novērošanu, papildus arī vairākas aptaujas metodes, analizēta kokapstrādes prasmju veidošanās 5. klasē pēc pieciem kritērijiem. Raksturoti faktori, kas kavē kokapstrādes prasmju apguvi. Pētījuma gaitā apstiprinājusies hipotēze, ka kokapstrādes prasmes veidojas efektīvāk, ja skolēni patstāvīgi un atkārtoti vingrinās praktiski, tiek doti interesanti un daudzveidīgi darba uzdevumi.
 
The bachelor’s paper “Opportunities for promoting woodworking skills in form 5” aims at investigating factors influencing acquisition of woodworking skills. In the first part of the paper, the notion of skill and its role in education and development of personality are analysed; the choice of methods suitable for promoting the development of woodworking skills is closely linked to the developmental peculiarities of adolescents. The second part is devoted to the practical analysis of development of woodworking skills according to five criteria. The main methods used are pedagogic observation, as well as several inquiry methods. The hypothesis that the factors promoting development of woodworking skills are repeated practising and diversity of given tasks, has been confirmed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37681
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV