Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorSakoviča, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-03T02:01:52Z
dc.date.available2018-01-03T02:01:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61543
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37685
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: 2-3 gadīgu bērnu sajūtu attīstības sekmēšana rotaļās Darba autore: Olga Sakoviča Darbs sastāv no: ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta, kā arī pielikumiem. Mērķis: Analizēt un pētīt rotaļu nozīmi sajūtu veicināšana bērniem agrajā bērnībā. Teorētiskā daļā tiek analizēts sajūtu jēdziens, būtība, veidi, funkcijas, pamatojoties uz daudzu psihologu un pedagogu atzinām Š. Gaņeļina, J. Golants, V. Golubina, M. Montesori, A. Ļublinska, L.Vengers, I. Prudnikova, G. Svence. Tiek vērsta uzmanība uz 2-3 gadīgu bērnu vecumposmu personības attīstību, pētot likumsakarības un faktorus, kas to ietekme. Pirmajā nodaļā tiek raksturota rotaļas nozīme bērna dzīvē, rotaļas jēdziens, rotaļas nozīme bērna sajūtu attīstība, balstoties uz B. Brices, D. Dzinteres, I. Kāpostas, I. Staigaines, E. Piļuginas, L.Vengera, M. Zagrudnjaka, J.Zāles atzinām. Empīriskajā daļā tika veikta praktiska izpēte, kā ar rotaļu palīdzību var sekmēt bērnu sajūtu attīstību agrajā bērnībā. Tika izvērtēts bērnu sajūtu līmenis no maija līdz oktobra mēnesim, to attīstība tika sekmēta ar dažādu spēļu palīdzību un pētījuma beigas veikta salīdzinoša analīze. Empīriska pētījuma rezultātā apstiprinājās, ka bērnu sajūtas tiks sekmētas, ja bērniem tiek piedāvātas dažādas vecumposmam atbilstošas rotaļas. Darba apjoms ir 52 lapaspuses, 13 pielikumi, 10 attēli, 3 tabulas. Darbā analizēti 41 literatūras avots, no kuriem 34 ir latviešu valodā, bet 7 svešvalodā.
dc.description.abstractName of the thesis: The senses development of 2-3 years old children through games Author of the thesis: Olga Sakoviča The thesis consists: of introduction, two chapters, conclusion, references and appendix. The goal of the research: is to explore and analyze a meaning of games for the senses development of young children. The theoretical part: focuses on the definition, functions and aspects of senses based on the research of different psychologists Š. Gaņeļina, J. Golants, V. Golubina, M. Montesori, A.Ļublinska, L.Vengers, I. Prudnikova, G. Svence . Moreover, it investigates the factors of a personal development of children age 2 - 3. The first chapter describes a definition of a game, its meaning in children lives and the development of the senses based on the theories of B. Brices, D. Dzinteres, I. Kāpostas, I. Staigaines, E. Piļuginas, L.Vengera, M. Zagrudnjaka, J.Zāles . Practical part: analyses the results of the research. The level of senses development through games has been evaluated and facilitated from may to october. Then, it has been evaluated and compared to the previous results again in the end of the research. Results have shown that the senses of 2-3 years old children develop through games, if games corresponds to their age. The thesis contains: 52 pages, 13 appendices, 10 pictures, 3 tables and 41 references, 34 of which are in latvian and 7 in forign languages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas
dc.subjectsajūtas
dc.subjectsensoras audzināšanas
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.title2-3 GADĪGU BĒRNU SAJŪTU ATTĪSTĪBAS SEKMĒŠANA ROTAĻĀS
dc.title.alternativeTHE SENSES DEVELOPMENT OF 2-3 YEARS OLD CHILDREN THROUGH GAMES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record