Show simple item record

dc.contributor.advisorMuzis, Ivars
dc.contributor.authorEindorfa, Aiva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-03T02:02:04Z
dc.date.available2018-01-03T02:02:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61596
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37706
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu par tēmu „Pedagogu motivācijas pilnveide Salaspils novada pirmsskolas izglītības iestādēs” izstrādāja Aiva Eindorfa. Sagatavotā darba mērķis ir novērtēt Salaspils pirmsskolas pedagogu motivāciju. Darba pirmajā nodaļā aprakstīta motivācijas teorijas būtība, motivācijas procesa ietekmējošie faktori, kā arī sniegts ieskats par populārākajām motivācijas teorijām un to autoriem. Teorētiskā daļa papildināta ar pirmsskolas pedagogu motivācijas un vadītāja lomu pedagogu motivēšanā raksturojumu. Darba pētījuma otrajā nodaļā veikta Salaspils novada pirmsskolas izglītības iestāžu īss raksturojums, aprakstītas pētījumā izmantotās metodes, kā arī veikts pedagogu (86 respondenti) motivācijas novērtējums un datu analīze. Pēc veiktās datu analīzes tika secināts, ka Salaspils novada pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogi vislielāko apmierinātību ir izrādījuši par pozitīvo iestādes prestižu sabiedrībā, iestādēs izvirzītajiem mērķiem un darba uzdevumiem, kā arī par patīkamu, interesēm atbilstošu darbu. Savukārt visneapmierinātākie pedagogi ir ar darba slodzei neadekvātu atalgojuma izmaksu un ar pārāk lielu darba slodzes apjomu. Darbs apjoms 76 lapas, kas satur 48 attēlus, 2 tabulas, 64 bibliogrāfiskā saraksta vienības un 3 pielikumus. Atslēgas vārdi: pirmsskolas pedagogu motivācija, Salaspils pirmsskolas izglītības iestādes, motivāciju teorijas.
dc.description.abstractThe Author of qualification work “Improvement of teacher motivation in Salaspils county pre-school educational institutions” is Aiva Eindorfa. The purpose of qualification work is to assess the motivation of teachers of Salaspils pre-school. In the first section of the qualification work the essence of motivation theory, factors influencing motivation process are described, as well as an overview of most popular motivation theories and its authors is provided. Theoretical part is supplemented by characterization of pre-school teachers’ motivation and managers’ role impact on it. In the second part of the qualification work a short description of Salaspils county pre-schools is provided, research methods are described, as well as the assessment of teachers’ (86 respondents) motivation has been carried out and data analyses has been done. Based on data analysis, it was concluded that Salaspils county pre-school teachers have shown the greatest satisfaction with the positive prestige of the institution in society, pursued objectives and tasks in the institutions, as well as with a pleasant, interest-based work. The qualification work consists of 76 pages, including 48 images, 2 tables, 64 bibliographic list units and 3 annexes. Keywords: motivation of pre-school teachers, Salaspils pre-school educational institutions, theories of motivation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas pedagogu motivācija
dc.subjectSalaspils pirmsskolas izglītības iestādes
dc.subjectmotivāciju teorijas
dc.subjectmotivation of pre-school teachers
dc.subjectSalaspils pre-school educational institutions
dc.titlePedagogu motivācijas pilnveide Salaspils novada pirmsskolas izglītības iestādēs
dc.title.alternativeImprovement of teacher motivation in Salaspils county pre-school institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record