4-5 GADĪGO BĒRNU SOCIĀLO PRASMJU PILNVEIDE IZMANTOJOT M.MONTESORĪ METODES
Author
Rudoviča, Elva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: 4-5 gadīgo bērnu sociālo prasmju pilnveide izmantojot M.Montesorī metodes. Darba autore: Elva Rudoviča Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski izpētīt 4-5 gadīgu bērnu sociālo prasmju pilnveides iespējas izmantojot M.Montesorī metodes. Pētījuma jautājums:. vai 4-5 gadu vecu bērnu sociālās prasmes pilnveidojas sekmīgāk, ja tiek izmantotas M.Montesori medotes? Pētījuma uzdevumi: 1.Izpētīt un analizēt pieejamo literatūru par sociālajām prasmēm; 2.raksturot sociālo prasmju veidošanos 4-5 gadu veciem bērniem; 3.raksturot M.Montesori metodes būtību un iespējas sociālo prasmju veidošanās procesā; 4.izzināt 4-5 gadīgu bērnu sociālo prasmju pilnveides iespējas izmantojot M.Montesorī metodes. Pētījuma metodes: Teorētiskā metode -pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. Empīriskās metodes- novērojumi, individuāli bērnu novērojumi. Darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, secinājumiem, literatūras avota saraksta un pielikumiem. Theme of qualification work: Improvement of social skills of children aged 4-5 using M. Montessori methods. Author of the qualification work: Elva Rudoviča Research question: Is the social skills of children aged 4-5 years better developed if M.Montesor's medications are used? Qualification work tasks: 1.analyzed the social skills from conclusions of pedagogy an psychology; 2. describe the development of social skills in children aged 4-5 years; 3.characterize the essence and possibilities of the M. Montesori method in the process of developing social skills; 4.to find out the possibilities of improving the social skills of children aged 4-5 using the methods of M.Montesorium. Research methods: Theoretical method - pedagogical and psychological literature analysis. Empirical methods - observation, individual child observation. The work consist of introduction, two chapters, conclusion, sourses of literature used and appendices.