Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorGren, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:01:41Z
dc.date.available2018-01-07T02:01:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61660
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37740
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore ir Oksana Gren. Darba tēma ir «Rotaļas elementu izmantošana adaptācijas veicināšanai jaunākā pirmsskolas vecumposma bērniem (3-4 gadi) ». Darba mērķis – apzināt rotaļas nozīmi un tās iespējas veiksmīgai 3-4 gadu vecu bērnu adaptācijai gan ģimenē, gan arī pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskās daļas 1. nodaļā tiek analizēta adaptācijas jēdziena būtība un skaidrojums, īpašības un norise. Teorētiskās daļas 2. nodaļā balstoties uz pedagogu un psihologu atziņām un pētījumiem, tiek analizēta rotaļu izmantošana pirmsskolas vecuma bērniem. Empīriskajā daļā tiek izpētīta vecāku attieksme pret bērnu rotaļām, novadīto rotaļu analīze. Tika secināts, ka vecākiem vairāk jāinteresējas par rotaļām, un ka pēc vairāku rotaļu novadīšanas, bērnu adaptācija uzlabojas, paliek vieglāka. Kvalifikācijas darba hipotēze apstiprinājās un mērķis tika sasniegts. Darbā izmantotas D.Dzintares, I.Stangaines, M.Montesori, Ē.Eriksona, Ž.Piažē, Ļ. Vigotska, u.c. autoru atziņas. Darbs sastāv no 46 lapaspusēm, tajā skaitā - 9 attēli, 8 tabulas, 3 pielikumi un 17 literatūras un citi avoti. Atslēgas vārdi: adaptācija, rotaļa, empīriskais pētījums, rezultātu analīze.
dc.description.abstractThe author of qualification work is Oksana Gren. Work theme is “Use of play elements to promote adaptation to younger preschool children (3 - 4 years old)”. Work main aim is to identify the role of the play and its possibilities for a successful adaptation of 3 - 4 years old children, both in the family, and in the pre-school education institution. The work consists of two parts – theoretical and empirical. In the theoretical part 1. chapter is being analysed the nature and explanation of the concept of adaptation, characteristics and course, but in 2. chapter based on the findings and studies of educators and psychologists is being analysed use of play for pre-school children. In the empirical part is being explored parents’ attitude towards children’s play and analysed controlled plays. The main conclusions are, that parents should be more interested in play and after several playouts, the adaptation of children is improving, it stays easier. The qualification work hypothesis was approved, and the goal was achieved. In the work are used D. Dzintares, I. Stangaines, M. Montesori, Ē. Eriksona, Ž. Piažē, Ļ. Vigotska, etc. authors reviews. The work consists of 46 pages, including 9 pictures, 8 tables, 3 annexes. And the list of 17 literature and other references. Key words: adaptation, play, empirical research, analysis of results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectadaptācija
dc.subjectrotaļa
dc.subjectempīriskais pētījums
dc.subjectrezultātu analīze
dc.titleRotaļas elementu izmantošana adaptācijas veicināšanai jaunākā pirmsskolas vecumposma bērniem (3-4 gadi)
dc.title.alternativeUse of game elements for adaptation of younger preschool age children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record