2-3 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā
Author
Rozentāle, Aiva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs: 2 -3 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā Darba autore: Aiva Rozentāle Darba vadītāja: Antra Randoha Darba apjoms:43 lpp, 3 tabulas, 9 attēli, 4 pielikumi, 29 literatūras avoti Pētījuma priekšmets: bērna iztēles veicināšana Pētījuma objekts: pirmsskolas bērni 2 – 3 gadi Hipotēze/ pētījuma jautājums: ar kādiem metodiskajiem uzdevumiem veiksmīgāk sekmēt 2 – 3 gadus vecu bērnu iztēli vizuālajā mākslā Pētījuma mērķis: Izpētīt iztēles attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā 2 – 3 gadus veciem bērniem Uzdevumi: 1. Izpētīt pedagoģijas un psiholoģijas literatūru par iztēles sekmēšanas iespējām pirmsskolā 2. Uzrakstīt bērnu raksturojumus saistībā par tēmas nosaukumu 3. Veikt praktisko pētījumu 4. Veikt iegūto datu apstrādi un analīzi. Pētījuma metodes: 1. Teorētiskās metodes: a) Zinātniskās literatūras analīze. 2. Praktiskās metodes: b) Pedagoģiskais vērojums. Pētījuma bāze: Jelgavas Pirmsskolas izglītības iestāde „X”, 2 – 3 gadīgie 12 bērni. Atslēgas vārdi: iztēle, attīstība, māksla, sekmēšana, iespējas Qualification work: Sucess of imagination and development of the opportunists in the visual arts for 2-3 years old children The author: Aiva Rozentāle Advisor: Antra Randoha The amount of work: 43 pages, 3 tables, 9 pictures, 4 attachments, 29 literature sources Subject of the study: a child's imagination The object of the study: pre-school children 2 – 3 years old Study’s hypothesis/ study matter: find out the most successful methodical exercises what can be used to promote imagination for two – three years old children in visual imagination Study’s objective: to promote the art of visual imagination options 2– 3 years old children Tasks: 1. Make a research in literature of pedagogy and psychology about promotion of imagination in pre-school period, 2. To write children's characteristics about the topic name, 3. To carry out practical research, 4. To make the data processing and analysis. Research methods: 1. Theoretical method: a) Analysis of the scientific literature, 2. Practical methods: b) General observation. Research base: Jelgava pre-school educational institution „X”, 12 children from 2-3 years old Key words: imagination, development, art