5-6 GADUS VECU BĒRNU STĀSTĪTPRASMES ATTĪSTĪBAS SEKMĒŠANA
Author
Urecka, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tauriņa, Agrita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Jekaterina Urecka 5-6 GADUS VECU BĒRNU STĀSTĪTPRASMES ATTĪSTĪBAS SEKMĒŠANA Zinātniskā vadītāja: Dr. paed., Mg. psych. Agrita Tauriņa. Darba apjoms: 52 lpp., 32 literatūras avots; 4 tabulas, 27 attēli, 2 pielikumi. Darbs veltīts bērna stāstīt prasmes attīstības sekmēšanai. Darbs sastāv no divām daļām: 1.5-6 gadīgo bērnu stāstītprasmes attīstība. 2.Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmes attīstības izpēte. Pētījuma mērķis: noskaidrot stāstītprasmes attīstības iespējas. Pētījuma metodes: Novērojumi; Pārrunas; Eksperiments; Matemātiskās statistikas metode. Darba procesā tiek skaidrots, ka, izmantojot autora piedāvāto metodiku, tiek attīstīta bērnu stāstītprasme, sniegti konkrēti norādījumi, rotaļu situācijas un valodas apguves spēles. Šo darbu var izmantot pirmsskolas iestādes skolotāji, pedagoģiskās augstskolas studenti, pirmsskolnieku vecāki. The author of the present paper: Jekaterina Urecka The theme: The development of narration skills to children of 5-6 years old The adviser: Dr. paed., Mg. psych. Agrita Tauriņa The paper consists of 52 pages, 32 bibliographies, 4 tables, 27 pictures, 2 appendixes. The paper is about the developing of telling skills. The paper includes 2 parts: The first - the teaching of telling for children of 5-6 years of age; The third - the investigation of the telling skill’s development of 5-6 years old children The goal of the paper is the following: to investigate the possibilities of the telling skills. The enabling objectives are: Observation; Conversation; Experiment; The mathematics’ analysis basement. In the process to working is shown how using the author's methodology can be developed telling skills with children. The definite exercises and games are presented. The paper can be used by pre-school teachers, students of the pedagogical schools and parents of pre-school children.