Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorPastuhova, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:01:55Z
dc.date.available2018-01-07T02:01:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61713
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37758
dc.description.abstractAgneses Pastuhovas darbs ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas Fakultātes Pedagoģijas nodaļā. Bakalaura darbs ‘’6. klases skolēnu radošuma veicināšana vizuālās mākslas stundās sākumskolā’’ sastāv no ievada, 3 nodaļām, 8 apakšnodaļām, izmantoto avotu un literatūras sarakstu (34 vienības) un 2 pielikumiem, 13 attēliem, 6 tabulām. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā vizuālās mākslas stundās sākumskolā veicināms skolēnu radošums. Darba teorētiskajā daļā tika izpētīts teorētiskais jēdziens „radošums” un tā būtība, radošuma veicināšanas process, aplūkota radošā darbība mācību procesā, izanalizētas radošuma attīstīšanas iespējas. Empīriskajā daļā tika veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, kā arī tika novēroti piecpadsmit 6. klases bērni vizuālās mākslas stundā. Nobeigumā ir izdarīti secinājumi. Atslēga vārdi: radošums, veicināšana, radošā darbība.
dc.description.abstractThe Bachelor thesis of Agnese Pastuhova in pedagogy science has been worked out in the Pedagogy department of the Faculty of Education, Psychology and Art, University of Latvia. The Bachelor thesis ‘’ Development of creativity at visual arts lessons for 6th grade students in elementary school’’ consist of an introduction, tree chapters, eight subchapters, a conclusion, a bibliography (34 units) and 2 appendixes, 13 images, 6 tables. Bachelor's work aims to clarify the theoretical and practical to examine how Visual Arts lessons in primary school’s pupils encouraged creativity. The theoretical part of the work explored the theoretical concept of "creativity" and its nature, creativity process, see the creative activity of the training process, analyse the development of creativity. The empirical part was teaching, and fifteen were observed 6. class children Visual Arts lesson. Finally draws conclusions. Key words: creativity, promotion of creative activity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectveicināšana
dc.subjectradošā darbība
dc.subjectskolēnu radošums
dc.title6. klases skolēnu radošuma veicināšāna vizuālās mākslas stundās sākumskolā
dc.title.alternativeDevelopment of creativity at visual arts lessons for 6th grade students in elementary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record